نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۲۵

انتخاب بازیگر سریال فلیبگ برای بازی در نقش اصلی زن فیلم Indiana Jones 5

فیبی والر-بریج، بازیگر و خالق سریال Fleabag قرار است نقش اصلی زن فیلم Indiana Jones 5 را بازی کند. همچنین جان ویلیامز برای ساخت موسیقی متن این فیلم باز خواهد گشت.

 در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در فیلم Indiana Jones 5 (ایندیانا جونز ۵) تایید و اعلام شده است. دیزنی امروز رسما تایید کرد که فیبی والر-بریج، بازیگر و خالق سریال Fleabag قرار است نقش اصلی زن قسمت پنجم فیلم Indiana Jones را بازی کند. در این فیلم اکشن و ماجراجویی قرار است شاهد بازگشت هریسون فورد در نقش ایندیانا جونز باشیم و حالا امروز شاهد گسترش فهرست بازیگران فیلم هستیم.

فیبی والر-بریج

بااین‌حال، اطلاعات بیشتری از نقش والر-بریج در دسترس نیست. جیمز منگولد، کارگردانی آثاری چون فیلم Walk the Line (سربه‌راه باش)، فیلم Logan (لوگان) و فیلم Ford v Ferrari (فورد دربرابر فراری)، وظیفه کارگردانی فیلم Indiana Jones 5 را بر عهده دارد که او درواقع جانشین استیون اسپیلبرگ شده که پیش از این وظیفه کارگردانی ۴ قسمت قبلی فیلم Indiana Jones را بر عهده داشته بود. همچنین دیزنی تایید کرد که جان ویلیامز برای ساخت موسیقی متن فیلم Indiana Jones 5 باز خواهد گشت.

استیون اسپیلبرگ، کاتلین کندی، فرانک مارشال و سایمون مانوئل به‌عنوان تهیه‌کننده در قسمت پنجم فیلم Indiana Jones حضور خواهند داشت. منگولد هم‌اکنون در حال ملاقات با بازیگران بیشتر است تا برای نقش‌های دیگر انتخاب شوند و دیزنی امیدوار است که مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Indiana Jones 5 از تابستان امسال آغاز شود. قسمت جدید فیلم ایندیانا جونز برای اکران در تاریخ ۲۹ ژوئیه ۲۰۲۲ (۷ مرداد ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است. 

والر-بریج بیشتر برای بازی و ساخت سریال Fleabag شناخته می‌شود و از دیگر کارهای وی می‌توان به بازی در فیلم Solo: A Star Wars Story و نوشتن فیلمنامه فصل اول سریال Killing Eve و فیلم No Time to Die اشاره کرد. همچنین او قرار است به‌همراه دونالد گلاور به‌عنوان بازیگر و نویسنده در بازسازی فیلم Mr. & Mrs. Smith نیز حضور داشته باشد. والر-بریج همچنین برای سریال Fleabag جایزه امی و گلدن گلوب دریافت کرده است.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده