نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۰

پیوستن بازیگر سابق دنیای سینمایی مارول به فیلم Indiana Jones 5

در ادامه گسترش فهرست بازیگران فیلم Indiana Jones 5، لوکاس فیلم از استخدام بازیگر دیگری خبر داده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به جمع بازیگران فیلم Indiana Jones 5 اضافه شده است. طبق خبری که The Wrap منتشر کرده، توماس کرچمان جدیدترین بازیگری است که شاهد حضورش در قسمت پنجم فیلم Indiana Jones هستیم، اما اطلاعاتی از نقش وی در دسترس نیست. پیش از این شاهد پیوستن فیبی والر-بریج، بازیگر و خالق سریال Fleabag به‌عنوان بازیگر نقش اصلی زن و مدس میکلسن، بازیگر سریال Hannibal برای بازی در یک نقش نامشخص به جمع بازیگران قسمت جدید فیلم ایندیانا جونز بودیم. 

توماس کرچمان در فیلم Avengers: Age of Ultron

جیمز منگولد، کارگردانی آثاری چون فیلم Walk the Line (سربه‌راه باش)، فیلم Logan (لوگان) و فیلم Ford v Ferrari (فورد دربرابر فراری)، وظیفه کارگردانی فیلم Indiana Jones 5 را بر عهده دارد که او درواقع جانشین استیون اسپیلبرگ شده که پیش از این وظیفه کارگردانی ۴ قسمت قبلی فیلم Indiana Jones را بر عهده داشته بود. در این فیلم اکشن و ماجراجویی قرار است شاهد بازگشت هریسون فورد در نقش ایندیانا جونز باشیم و همچنین جان ویلیامز برای ساخت موسیقی متن فیلم Indiana Jones 5 باز خواهد گشت.

دیزنی امیدوار است که مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Indiana Jones 5 از تابستان امسال آغاز شود. قسمت جدید فیلم ایندیانا جونز برای اکران در تاریخ ۲۹ ژوئیه ۲۰۲۲ (۷ مرداد ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است. کرچمان پیش از این سابقه حضور در آثاری چون فیلم The Pianist، فیلم Blade II، فیلم King Kong،‌ فیلم Wanted، فیلم Avengers: Age of Ultron، سریال Penny Dreadful: City of Angels و فیلم Resident Evil: Apocalypse را در کارنامه داشته است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده