نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۷

دیزنی باندل سرویس استریم دیزنی پلاس، هولو و ESPN Plus را رسما تایید کرد

والت دیزنی رسما از باندل سه سرویس استریم دیزنی پلاس، هولو و ESPN Plus رونمایی و اطلاعاتی از آن را نیز منتشر کرد.

ماه فروردین امسال بود که والت دیزنی از امکان عرضه باندل مشترک سه سرویس استریم خود که شامل دیزنی پلاس، هولو (Hulu) و سرویس استریم ورزشی ESPN Plus می‌شود، خبر داد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این باندل رسما معرفی شده است. باب ایگر، رئیس والت دیزنی از باندل مشترک سه سرویس استریم دیزنی پلاس، هولو و ESPN Plus رونمایی کرد که طبق گفته او، این باندل همزمان با شروع به کار سرویس استریم Disney Plus در تاریخ ۱۲ نوامبر ۲۰۱۹ (۲۱ آبان ۱۳۹۸)، در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. اشتراک ماهیانه این باندل ۱۲.۹۹ دلار اعلام شده که شامل دیزنی پلاس، ESPN+ و نسخه دارای تبلیغات تلویزیونی شبکه Hulu خواهد بود. اشتراک ماهیانه سرویس استریم دیزنی پلاس به تنهایی ۶.۹۹ دلار است.

بسیاری اعتقاد دارند که این باندل به تهدید بزرگ‌تری برای شبکه نتفلیکس تبدیل شده که قیمت اشتراک ماهیانه آن تفاوت چندانی ندارد. ایگر همچنین وعده داد که در نمایشگاه D23 امسال اطلاعات بیشتری از محتویات سرویس استریم دیزنی پلاس و برنامه آن‌ها برای گسترش آن به اشتراک خواهند گذاشت که برنامه و پنل دیزنی پلاس در روز جمعه که مصادف با ۲۳ آگوست (۱ شهریور) است، برگزار خواهد شد. این در حالی است که دیزنی سرگرم ساخت بازسازی براساس چهار مجموعه محبوب فاکس قرن بیستم است که این مجموعه‌ها شامل فیلم Home Alone (تنها در خانه)، فیلم Night at the Museum (شب در موزه)، فیلم Cheaper by the Dozen (دوجینش ارزان‌تر است) و فیلم Diary of a Wimpy Kid (دفترچه خاطرات یک بی‌عرضه)، برای سرویس استریم دیزنی پلاس را تایید و اعلام کرده است

اشتراک ماهیانه سرویس Hulu با پخش تبلیغات تلویزیونی به ۶ دلار کاهش یافته که بدون تبلیغات، اشتراک ماهیانه این شبکه ۱۲ دلار است و اشتراک ماهیانه با شبکه‌های تلویزیونی نیز ۴۵ دلار است. علاوه بر این، اشتراک ماهیانه شبکه ESPN Plus نیز ۵ دلار یا سالیانه آن ۵۰ دلار است. در سرویس استریم دیزنی پلاس شاهد حضور فیلم‌ها و سریال‌هایی از دنیای مارول، دنیای جنگ ستارگان، پیکسار و دیزنی خواهیم بود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده