نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

تایید ساخت بازسازی تلویزیونی Home Alone، فیلم Night at the Museum و دو فیلم دیگر برای دیزنی پلاس

والت دیزنی از ساخت بازسازی براساس فیلم Home Alone، فیلم Night at the Museum و دو فیلم دیگر خبر داده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، چهار سریال یا فیلم براساس فیلم‌های پر طرفدار شرکت فاکس قرن بیستم برای سرویس استریم دیزنی پلاس در دست ساخت هستند. طبق خبری که ورایتی منتشر کرده، دیزنی به‌دنبال ساخت بازسازی براساس چهار مجموعه محبوب فاکس قرن بیستم است که این مجموعه‌ها شامل فیلم Home Alone (تنها در خانه)، فیلم Night at the Museum (شب در موزه)، فیلم Cheaper by the Dozen (دوجینش ارزان‌تر است) و فیلم Diary of a Wimpy Kid (دفترچه خاطرات یک بی‌عرضه)، می‌شوند که قرار است از سرویس استریم Disney Plus منتشر شوند. اگرچه باب ایگر مشخص و تایید نکرد که این چهار ریبوت قرار است در قالب سریال یا فیلم ساخته و منتشر شوند، اما ورایتی اعتقاد دارد که حداقل بیشتر این پروژه‌ها قرار است سریال باشند.

Night at the Museum

به‌دنبال ضرر ۱۷۰ میلیون دلاری دیزنی از عملکرد ضعیف فیلم‌های فاکس قرن بیستم در گیشه از جمله فیلم X-Men: Dark Phoenix (ایکس من: دارک فینیکس) در سه‌ماهه سوم سال جاری میلادی، ایگر تایید کرد که پروژه‌های فاکس قرن بیستم که تا به امروز ساخت آن‌ها آغاز نشده، متوقف شده‌اند و قرار است در مسیر جدیدی ساخته شوند. فیلم Home Alone با بازی مکالی کالکین در سال ۱۹۹۰ روی پرده‌های سینما رفت و به یکی از موفق‌ترین فیلم‌های کمدی تبدیل شد. پس از موفقیت این فیلم، فیلم Home Alone 2: Lost in New York (تنها در خانه ۲: گم‌شده در نیویورک) که دنباله فیلم اول بود، در سال ۱۹۹۲ اکران شد، اما نتوانست موفقیت قسمت اول را تکرار کند و در ادامه ۳ دنباله دیگر نیز ساخته شد که هر سه عملکردی ضعیف‌تر در مقایسه با دو قسمت اول داشتند.

اولین قسمت فیلم Night at the Museum با بازی بن استیلر و رابین ویلیامز، در سال ۲۰۰۹ اکران شد و در ادامه قسمت دوم در سال ۲۰۰۹ و قسمت سوم در سال ۲۰۱۴ به‌روی پرده‌های سینما رفتند. اولین قسمت از فیلم Diary of a Wimpy Kid نیز در سال ۲۰۱۰ اکران شد و سه قسمت دنباله دیگر براساس آن ساخته و منتشر شده‌اند. فیلم Cheaper by the Dozen نیز با بازی استیو مارتین در سال ۲۰۰۳ به‌روی پرده‌های سینما رفت و دنباله‌ای نیز برای آن ساخته نشده و درواقع بازسازی یک فیلم دیگر به همین نام بوده است.

سرویس استریم دیزنی پلاس در تاریخ ۱۲ نوامبر ۲۰۱۹ (۲۱ آبان ۱۳۹۸) در آمریکا آغاز به کار خواهد کرد


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده