نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۲

دیزنی باندل سرویس استریم دیزنی پلاس، هولو و ESPN Plus را عرضه خواهد کرد

به نظر می‌رسد که دیزنی در نظر دارد تا یک باندل مشترک از سه سرویس استریم دیزنی پلاس، هولو و ESPN Plus با یک قیمت عرضه کند.

شب گذشته بود که سرانجام کمپانی والت دیزنی اعلام کرد که سرویس استریم دیزنی پلاس در تاریخ ۱۲ نوامبر ۲۰۱۹ (۲۱ آبان ۱۳۹۸) در آمریکا آغاز به کار خواهد کرد و اولین اطلاعات از اولین محصولات و برنامه‌های این شبکه در اولین سال فعالیت این سرویس را نیز به اشتراک گذاشت. این سرویس استریم قرار است با سرویس‌های استریمی چون نتفلیکس و آمازون پرایم رقابت کند و حال دیزنی صاحب سه سرویس استریم که شامل هولو (Hulu) و سرویس استریم ورزشی ESPN Plus نیز می‌شود، شده و حال بسیاری در نظر دارند تا با پرداخت هزینه کمتر این سرویس‌های استریم را در اختیار داشته باشند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دیزنی احتمالا به‌زودی طرح‌های جدیدی برای سرویس‌های استریم خود منتشر خواهد کرد. طبق صحبت‌های کوین میر، مدیر بخش عرضه محصولات به مشتریان دیزنی، به نظر می‌رسد که دیزنی در نظر دارد تا یک باندل مشترک از سه سرویس دیزنی پلاس، هولو و ESPN Plus را با هزینه اشتراک پایین‌تر ارائه کند.

دیزنی پلاس

میر گفت که دیزنی به احتمال زیاد بسته به قیمت و با تخفیف، این بسته‌ها را به مشتریان خود که به دنبال دریافت دو یا سه سرویس فوق هستند، ارائه خواهد داد. اخیرا اشتراک ماهیانه سرویس Hulu با پخش تبلیغات تلویزیونی به ۶ دلار کاهش یافته که بدون تبلیغات، اشتراک ماهیانه این شبکه ۱۲ دلار است و اشتراک ماهیانه با شبکه‌های تلویزیونی نیز ۴۵ دلار است. علاوه بر این، اشتراک ماهیانه شبکه ESPN Plus نیز ۵ دلار یا سالیانه آن ۵۰ دلار است. با این حال، دیزنی جزئیات بیشتری از اینکه چگونه قرار است این بسته ارائه شود، را ارائه نداده است و به نظر می‌رسد که هنوز در مراحل اولیه بررسی قرار دارد، اما شاید ترکیب کردن این سه سرویس استریم گزینه بسیار بهتر و آسان‌تری برای دیزنی و مشتریان آن باشد که حتی مدیران شبکه ESPN نیز پیش از آن به این موضوع اشاره کرده و گفته بودند که یکی از طرح‌های ارائه شده به دیزنی است. با ترکیب شدن این سه سرویس استریم، دیزنی می‌تواند به چالش بسیار بزرگ‌تری برای شبکه Netflix تبدیل شود.

در سرویس استریم دیزنی پلاس شاهد حضور فیلم‌ها و سریال‌هایی از دنیای مارول، دنیای جنگ ستارگان، پیکسار و دیزنی خواهیم بود و شاید بسیاری نیز تنها این محتوا را ترجیح دهند. با این حال، شبکه هولو برنامه‌های جدید خود برای توسعه این سرویس استریم را نیز به دیزنی ارائه داده است و شاید در آینده شاهد ترکیب این سرویس‌های استریم باشیم.


منبع Verge
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده