نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۹

کاهش قیمت اشتراک ماهانه شبکه هولو با کمک تبلیغات

شبکه هولو از اشتراک ماهانه جدید این سرویس استریم با قیمت پایین‌تر خبر داده که شامل پخش پیام بازرگانی در میان نمایش فیلم و سریال می‌شود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه هولو (Hulu) از کاهش قیمت ماهانه اشتراک این شبکه خبر داده است. طبق وب‌سایت هولو، این سرویس استریم از اشتراک جدید خود رونمایی کرده که طبق آن، اشتراک ماهیانه این شبکه از ۸ دلار به ۶ دلار کاهش یافته است و در صورتی که کاربران این سرویس استریم اشتراک را دریافت کنند، در میان فیلم و سریال‌های این شبکه، پیام بازرگانی پخش خواهد شد. در حال حاضر قیمت‌های جدید اعلام شده که برای مشترکین جدید بسیار اقتصادی‌تر و به صرفه‌تر به نظر می‌رسد. همچنین این اشتراک جدید برای مشترکین فعلی از تاریخ ۲۶ فوریه امسال (۷ اسفند) در دسترس خواهد بود. بدین ترتیب کسانی که از طرح اشتراک ماهانه ۶ دلاری شبکه هولو استفاده کنند، باید در طول برنامه‌های این شبکه از جمله برنامه‌های ارجینال آن، شاهد نمایش تبلیغات باشند.

همچنین اشتراک دیگری نیز برای کسانی در دسترس خواهد بود که علاقه‌ای به نمایش تبلیغات در طول برنامه ندارند و باید ۱۲ دلار به صورت ماهیانه پرداخت کنند. علاوه بر این، اشتراک ماهانه با شبکه‌های تلویزیونی با تبلیغات ۴۵ دلار و بدون آن ۶۰ دلار خواهد بود. این در حالی است که اخیرا شبکه نت فلیکس از افزایش قیمت اشتراک ماهانه خود خبر داده که طبق آن، اشتراک ماهانه عادی کاربران این شبکه از ۸ دلار تا ۹ دلار افزایش پیدا کرده و اشتراک ماهانه برای کسانی که به دنبال تماشای برنامه‌ها با کیفیت بالاتری هستند، از ۱۱ دلار تا ۱۳ دلار افزایش یافته و اشتراک ماهانه برنامه‌های 4K Ultra-HD نیز از ۱۴ دلار تا ۱۶ دلار افزایش پیدا کرده است. گفته می‌شود که هدف نتفلیکس از این افزایش قیمت برای سرمایه‌گذاری بیشتر روی محتوای ارجینال شبکه بوده است.

با اینکه ممکن است تصمیم هولو برای کاهش قیمت ارتباطی با افزایش قیمت ماهانه شبکه Netflix نداشته باشد، اما مشخص است که شبکه Hulu به دنبال ارائه قیمت‌های رقابتی‌تر برای افزایش مشترکین خود است. هر سرویس استریم به دنبال محتوای ارجینال اختصاصی خود است و براساس آن قیمت سرویس اشتراک ماهانه را مشخص و اعلام می‌کند. علاوه بر این، نتفلیکس و هولو باید آماده رقابت با سرویس‌های استریم جدیدی از جمله سرویس دیزنی پلاس نیز شوند که رقیب قدرتمندی برای آن‌ها خواهد بود. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده