نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۲

لوکاس فیلم برای ساخت فیلم یا سریال براساس Star Wars: Knights of the Old Republic برنامه دارد

کاتلین کندی، رئیس لوکاس فیلم تایید کرد که این استودیو برای ساخت فیلم یا سریال براساس Star Wars: Knights of the Old Republic برنامه دارد.

پیش از اینکه کمپانی لوکاس فیلم مراحل ساخت فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد) و سه گانه جدید مجموعه جنگ ستارگان (Star Wars) را آغاز کند، از پتانسیل داشتن ساخت اقتباسی براساس داستان Star Wars: Knights of the Old Republic (جنگ ستارگان: شوالیه‌های جمهوری قدیم) خبر داده بود، اما این ایده هیچ‌گاه وارد مراحل ساخت نیز نشد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ممکن است به زودی شاهد ساخت یک اقتباس تلویزیونی یا سینمایی براساس این مجموعه باشیم. کاتلین کندی، رئیس لوکاس فیلم، در مصاحبه با MTV News تایید کرد که این استودیو به دنبال ساخت یک اقتباس براساس بازی Star Wars: Knights of the Old Republic است.

کاتلین کندی

با این حال، کندی اطلاعات بیشتری از جمله اینکه این پروژه قرار است یک سریال یا فیلم باشد، را به اشتراک نگذاشت، اما به نظر می‌رسد که لوکاس‌فیلم در نظر دارد روی پروژه‌های متفاوتی نسبت به گذشته کار کند. اتفاقات KOTOR تقریبا ۴ هزار سال قبل از تشکیل امپراطوری کهکشانی آغاز می‌شود که این بازی با همکاری لوکاس آرتز و بایوور تولید و در سال ۲۰۰۳ منتشر شد و از آن زمان شاهد انتشار رمان‌های اسپین آف و کامیک بوک‌های این بازی بوده‌ایم. قطعا ساخت یک فیلم یا سریال لایو اکشن براساس داستان Star Wars: Knights of the Old Republic می‌تواند گزینه مناسبی باشد که بسیاری از طرفداران سال‌ها در انتظار ساخت این فیلم یا سریال بوده‌اند.

در حال حاضر ساخت سریال The Mandalorian (ماندالوریان‌) و یک سریال پیش درآمد براساس فیلم Rogue One: A Star Wars Story (روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان) برای سرویس استریم دیزنی پلاس تایید شده است که سریال The Mandalorian در تاریخ ۱۲ نوامبر ۲۰۱۹ (۲۱ آبان ۱۳۹۸) همزمان با آغاز به کار دیزنی پلاس منتشر خواهد شد. پیش از این، ساخت سه‌گانه جدید فیلم Star Wars به کارگردانی و نویسندگی رایان جانسون، کارگردان و نویسنده فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای) و یک سری جدید دیگر به نویسندگی دیوید بنیاف و دی.بی. وایس، سازندگان سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت)، تایید و اعلام شده بود که گفته می‌شود بنیاف و وایس ممکن است روی فیلمی براساس داستان KOTOR کار می‌کنند.

فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker (جنگ ستارگان: رستاخیز اسکای واکر)، فیلم بعدی دنیای جنگ ستارگان برای اکران در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۹ آذر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده