نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۵

دومین تریلر فیلم Solo: A Star Wars Story به زودی منتشر می‌شود

ران هاوارد ضمن تایید اینکه مراحل ساخت فیلم Solo: A Star Wars Story طبق برنامه پیش می‌رود، اعلام کرد که به‌زودی دومین تریلر این فیلم منتشر خواهد شد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ران هاوارد اطلاعات جدیدی را از روند ساخت و تولید فیلم مورد انتظار سولو: داستانی از جنگ ستارگان (Solo: A Star Wars Story) به اشتراک گذاشته است. هاوارد اخیرا در صفحه رسمی خود در توییتر به برخی از سوالات طرفداران دنیای جنگ ستارگان (Star Wars) پاسخ داده است و در پاسخ به یکی از طرفداران که نگران مراحل ساخت فیلم بود، گفت که ساخت فیلم Solo: A Star Wars Story طبق برنامه در حال پیشرفت است و اخیرا کار ضبط موسیقی متن فیلم رسما به پایان رسیده است. وظیفه ساخت موسیقی متن این فیلم بر عهده جان پاول، آهنگساز فیلم The Bourne Identity (هویت بورن) بوده است. همچنین جان ویلیامز، آهنگساز افسانه‌ای دنیای سینما، کار نوشتن و ساخت تم موسیقی متن این فیلم را بر عهده داشته است.

طبق پیش‌بینی‌های اولیه‌ای که اخیرا منتشر شده، فیلم Solo: A Star Wars Story در سه روز نخست اکرانش حدود ۱۵۰ میلیون دلار و در پایان اکران بیش از ۳۹۰ میلیون دلار خواهد فروخت. علاوه بر این، هاوارد در پاسخ به سوال یکی از طرفداران در مورد وضعیت دومین تریلر فیلم Solo: A Star Wars Story تایید کرد که به‌زودی طرفداران می‌توانند منتظر انتشار دومین تریلر این فیلم باشند. هاوارد طی روزهای اخیر تصاویری از جمله تصویری از بخش آغازین فیلم را منتشر کرده است. طبق تصاویر منتشر شده، به نظر می‌رسد که هاوارد و تیم تبلیغات لوکاس فیلم در حال تدوین نهایی دومین تریلر فیلم Solo: A Star Wars Story هستند. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

آلدن ارنرایک در نقش هان سولو، دونالد گلاور در نقش لاندو کالریسیان، امیلیا کلارک در نقش کی-را (Qi’Ra)، وودی هارلسون در نقش توبی بکت، پل بتانی در نقش درایدن واس (تایید نشده)، جوناس سوآتامو در نقش چوباکا، ایان کنی در یک نقش نامشخص، تندی نیوتون در نقش وال (Val)، وارویک دیویس در یک نقش نامشخص، جان فاورو در نقش یک بیگانه فضایی (صداپیشگی) و فیبی والر-بریج در نقش دروید L3-37، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Solo: A Star Wars Story حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی فیلم مستقل شخصیت هان سولو (Han Solo) بر عهده ران هاوارد بوده است. لارنس کاسدان به همراه جان کاسدان، پسر وی، کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند.

فیلم Solo: A Star Wars Story برای اکران در تاریخ ۲۵ می ۲۰۱۸ (۴ خرداد ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است. بهمن سال گذشته، دیزنی سرانجام اولین تریلر فیلم Han Solo را نیز منتشر کرد.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده