نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۲

پوسترهای جدیدی از شخصیت‌های فیلم Solo: A Star Wars Story منتشر شد

لوکاس فیلم و والت دیزنی پوسترهای جدیدی از شخصیت‌های فیلم Solo: A Star Wars Story را منتشر کرده‌اند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت والت دیزنی و لوکاس فیلم پوسترهای جدیدی از شخصیت‌های فیلم مورد انتظار سولو: داستانی از جنگ ستارگان (Solo: A Star Wars Story) را منتشر کرده‌اند. در این پوسترها که برای بازار کشور ایتالیا منتشر شده است، شاهد چهار شخصیت اصلی دومین فیلم فرعی دنیای جنگ ستارگان (Star Wars) هستیم. این چهار پوستر از همان الگو پوسترهای اصلی فیلم Solo: A Star Wars Story پیروی می‌کنند که لوکاس‌فیلم ماه گذشته آن‌ها را منتشر کرده بود. شما در ادامه می‌توانید این چهار پوستر را مشاهده کنید:

پوسترهای فیلم Solo: A Star Wars Story اخیرا جنجال‌ساز هم شده‌اند و یک هنرمند فرانسوی دیزنی و لوکاس‌فیلم را متهم به سرقت ادبی از کارهای او برای طراحی پوسترهای این فیلم کرده است. او ادعا کرده بود که دیزنی بدون اینکه از وی اجازه بگیرد، برای طراحی این پوسترها از طرح‌های شخصی‌ او استفاده کرده است. با این حال، این هنرمند فرانسوی پست خود در شبکه‌های اجتماعی را پاک کرد و دیزنی هم اخیرا بیانیه‌ای را منتشر کرده و به این ادعا پاسخ داده است. دیزنی گفته که این پوسترها توسط یک شخص خارج از این شرکت طراحی و به آن‌ها فروخته شده و گروه قضایی دیزنی در حال بررسی این موضوع هستند. به نظر می‌رسد که دیزنی و این هنرمند فرانسوی در نهایت قرار است به‌صورت مسالمت‌آمیز توافق کنند و حتی امکان استخدام او نیز وجود دارد.

آلدن ارنرایک در نقش هان سولو، دونالد گلاور در نقش لاندو کالریسیان، امیلیا کلارک در نقش کی-را (Qi’Ra)، وودی هارلسون در نقش توبی بکت، پل بتانی در نقش درایدن واس (تایید نشده)، جوناس سوآتامو در نقش چوباکا، ایان کنی در یک نقش نامشخص، تندی نیوتون در نقش وال (Val)، وارویک دیویس در یک نقش نامشخص، جان فاورو در نقش یک بیگانه فضایی (صداپیشگی) و فیبی والر-بریج در نقش دروید L3-37، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Solo: A Star Wars Story حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی فیلم مستقل شخصیت هان سولو (Han Solo) بر عهده ران هاوارد بوده است. لارنس کاسدان به همراه جان کاسدان، پسر وی، کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند.

فیلم Solo: A Star Wars Story برای اکران در تاریخ ۲۵ می ۲۰۱۸ (۴ خرداد ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است. ماه گذشته، دیزنی سرانجام اولین تریلر فیلم Han Solo را نیز منتشر کرد.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده