نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۶ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۸

بازیگر فیلم Sing Street به جمع بازیگران فیلم Han Solo پیوست

کمپانی لوکاس فیلم از اضافه شدن ایان کنی به جمع بازیگران فیلم هان سولو (Han Solo) خبر داد.

فیلم Han Solo، دومین فیلم فرعی مجموعه جنگ ستارگان است که کارگردانی آن بر عهده کریستوفر میلر و فیل لرد خواهد بود. این فیلم قرار است در سال ۲۰۱۸ منتشر شود و فیلمبرداری آن رسما از تاریخ ۲۰ فوریه ۲۰۱۷ (۲ اسفند ۱۳۹۵) در استودیو فیلم‌سازی پاین‌وود لندن آغاز شده است. علاوه بر این، لوکاس فیلم به همین منظور تصویر گروهی از بازیگران حاضر در این فیلم را منتشر کرده است. آلدن ارنرایک، دونالد گلاور، امیلیا کلارک، وودی هارلسون، مایکل کی ویلیامز، جوناس سوآتامو، تندی نیوتون و فیبی والر-بریج از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Han Solo حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. حال در جدیدترین اخبار سینما، حضور بازیگر دیگری در این فیلم تایید شده است.

طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، ایان کنی، بازیگر فیلم خیابان آواز (Sing Street)، به جمع بازیگران فیلم Han Solo اضافه شده است. با این حال، اطلاعاتی از نقش او در این فیلم منتشر نشده است و مشخص نیست که او قرار است نقش چه شخصیتی را در این فیلم بازی کند. این بازیگر با استعداد ایرلندی در فیلم Sing Street نقش قلدر مدرسه را بر عهده داشت و بازی درخشان او در این فیلم با تمجید و تحسین منتقدان روبرو شد. فیلم Han Solo برای کنی می‌تواند یک سکوی پرتاب به هالیوود باشد.

Sing Street

به تازگی باب ایگر، رئیس کمپانی والت دیزنی، به همراه وودی هارلسون اطلاعات جدیدی از فیلم Han Solo به اشتراک گذاشته‌اند. طبق گفته ایگر، سن سولو در این فیلم بین ۱۸ تا ۲۴ سال خواهد بود. همچنین در این فیلم خواهیم دید که چگونه او با چوباکا آشنا می‌شود و چگونه سفینه میلینیوم فالکون را بدست می‌آورد. هارلسون نیز در مصاحبه‌ای جداگانه گفت که او نقش یک جنایتکار به نام بکت را بر عهده دارد که مربی و راهنمای سولو جوان نیز خواهد بود. او در ادامه گفت که نمی‌تواند اطلاعات بیشتری از نقش خود به اشتراک بگذارد و طرفداران باید تا ماه جولای ۲۰۱۷ (تیر-مرداد ۱۳۹۶) که فیلمبرداری فیلم Han Solo به پایان می‌رسد، برای انتشار اطلاعات بیشتر صبر کنند.

با این حال، انتظار می‌رود که در مراسم و جشن جنگ ستارگان (Star Wars) اطلاعات بیشتری از فیلم Han Solo از جمله عنوان رسمی این فیلم، منتشر شود. این مراسم قرار است در تاریخ ۱۳ تا ۱۷ آوریل ۲۰۱۷ (۲۴ تا ۲۸ فروردین ۱۳۹۶) در شهر اورلندو آمریکا برگزار شود. علاوه بر این، انتظار می‌رود اولین تریلر فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای) نیز در این مراسم منتشر شود. پنل ویژه این فیلم قرار است در روز ۱۴ آوریل (۲۵ فروردین) با حضور کاتلین کندی، رئیس لوکاس فیلم، به همراه رایان جانسون، کارگران فیلم The Last Jedi، برگزار شود.

فیلم Han Solo برای اکران در تاریخ ۲۵ می ۲۰۱۸ (۴ خرداد ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده