نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۹

منتظر خبرهای مهمی از فیلم Star Wars: The Last Jedi در ماه فروردین باشید

لوکاس فیلم اعلام کرد که در رویداد ماه آوریل (فروردین) جنگ ستارگان، خبرهای مهمی از فیلم Star Wars The Last Jedi منتشر خواهد شد.

اوایل این ماه، لوکاس فیلم و دیزنی اعلام کردند که جنگ ستارگان: آخرین جدای (Star Wars: The Last Jedi)، عنوان و نام رسمی قسمت هشتم مجموعه جنگ ستارگان است. حال در جدیدترین اخبار سینما،‌ لوکاس فیلم تایید کرد که رایان جانسون کارگردان این فیلم، به همراه کاتلین کندی، رئیس این استودیو، در مراسم و جشن جنگ ستارگان (Star Wars) در ماه آوریل حضور خواهند داشت و در مورد فیلم Star Wars: The Last Jedi صحبت خواهند کردند. این مراسم قرار است در تاریخ ۱۳ تا ۱۷ آوریل ۲۰۱۷ (۲۴ تا ۲۸ فروردین ۱۳۹۶) در شهر اورلندو آمریکا برگزار شود و در روز ۱۴ آوریل (۲۵ فروردین) قرار است پنل ویژه فیلم The Last Jedi برگزار شود. لوکاس فیلم در این رابطه گفت:

در حالی که جزئیات این مراسم هنوز محرمانه هستند، اما می‌توانیم وعده چند چیز غافلگیر کننده و صحبت و گفتگو با چند مهمان ویژه را بدهیم. مطمئن هستیم یک آخر هفته هیجان انگیز و به یاد ماندنی را در کنار هم سپری خواهیم کرد.

Star Wars: The Last Jedi director Rian Johnson and Lucasfilm president Kathleen Kennedy

در خبری دیگر در ارتباط با فیلم The Last Jedi، باب ایگر، رئیس کمپانی والت دیزنی، تایید کرد که اخیرا این فیلم را تماشا کرده و او فیلم The Last Jedi را عالی توصیف کرده است. همچنین لوکاس فیلم اخیرا بازیگر جدید نقش R2-D2 در این فیلم را رسما معرفی کرده است. جیمی وی قرار است جانشین کنی بیکر در این فیلم شود که مرداد امسال در سن ۸۱ سالگی درگذشت. اوایل این ماه نیز جانسون تصویری از تیتراژ آغازین فیلم The Last Jedi منتشر کرده بود.

فیلم Star Wars: The Last Jedi برای اکران در تاریخ ۱۵ دسامبر ۲۰۱۷ (۲۴ آذر ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است. دیزی ریدلی، مارک همیل، بنیسیو دل تورو، کری فیشر، آدام درایور، جان بویگا، اسکار آیزاک، دومهنل گیلسون، گوئندولین کریستی، لوپیتا نیونگو، آنتونی دنیلز، لورا درن و اندی سرکیس از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. اوایل ماه دی کری فیشر، بازیگر نقش پرنسس لیا در مجموعه جنگ ستارگان، در سن ۶۰ سالگی در گذشت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده