نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۱

آلدن ارنرایک رسماً به عنوان بازیگر هان سولو جوان معرفی شد

کمپانی والت دیزنی و استودیو لوکاس فیلم در نظر دارند فیلمی براساس یکی از شخصیت های محبوب مجموعه جنگ ستارگان به نام هان سولو (Han Solo) بسازند. حال دیزنی، آلدن ارنرایک را به طور رسمی به عنوان بازیگر هان سولو جوان معرفی کرده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

آلدن ارنرایک در نقش هان سولو جوان بازی خواهد کرد. این در حالی است که در ماه می، خبری منتشر شد مبنی بر اینکه دیزنی و لوکاس فیلم به طور غیر رسمی  ارنرایک، بازیگر فیلم‌هایی چون جاسمین غمگین (Blue Jasmine) و درود بر سزار (Hail Caesar) را برای بازی در نقش هان سولو جوان انتخاب کرده‌اند.

Ehrenreich-onstage-at-Star-Wars Celebration آلدن ارنرایک بر روی استیج اختصاصی فیلم هان سولو در مراسم و جشن جنگ ستارگان ۲۰۱۶

در خلال پنل اختصاصی فیلم سازان آینده مجموعه در جشن و مراسم جنگ ستارگان ۲۰۱۶ اعلام شد، پس از ۶ ماه فرآیند آزمون برای بازی در این نقش نمادین، در نهایت بازیگرهای فینالیست در سفینه میلیونم فالکون آخرین تست‌ بازیگری و آزمون‌ از آن‌ها گرفته و در نهایت آلدن ارنرایک به عنوان بازیگر هان سولو جوان انتخاب شد، این درحالی است که نیمه دیگر و همراه این قاچاقچی دغل باز یعنی چوباکا، نیز بزودی پس از گرفتن آزمون و تست از بازیگران مدنظر سازندگان این فیلم انتخاب خواهد شد. ارنرایک در همین رابطه می‌گوید:

من هرگز در کنار یک ووکی [چوباکا]  تست بازیگری نداده بودم. این شگفت انگیز خواهد بود.

فیلم Han Solo برای اکران در تاریخ ۲۵ می ۲۰۱۸ (۴ خرداد ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است و فیل لرد به همراه کریس میلر، کارگردان و لارنس کاسدان به همراه پسرش جان کاسدان، فیلمنامه‌نویس فیلم هان سولو خواهند بود. فیلمبرداری این فیلم از ماه ژانویه یا فوریه سال آینده میلادی آغاز خواهد شد.

منبع: IGN


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده