نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۵ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۸

اطلاعات جدیدی از فیلم Star Wars The Last Jedi و Han Solo منتشر شد

کمپانی لوکاس فیلم اخیرا اطلاعات جدیدی از دو فیلم Star Wars The Last Jedi و Han Solo به اشتراک گذاشته است.

باب ایگر، رئیس کمپانی والت دیزنی، به همراه وودی هارلسون، بازیگر فیلم هان سولو (Han Solo)، به تازگی اطلاعات جدیدی از فیلم‌های جدید مجموعه جنگ ستارگان (Star Wars) منتشر کرده‌اند. علاوه بر این، ایگر اطلاعات جدیدی از فیلم جنگ ستارگان: اپیزود ۹ (Star Wars: Episode IX) و آینده مجموعه جنگ ستارگان را نیز به اشتراک گذاشته است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، ایگر در ارتباط با فیلم Star Wars: The Last Jedi گفت که قرار نیست تغییراتی در صحنه‌های کری فیشر در این فیلم داده شود. اوایل ماه دی گذشته کری فیشر، بازیگر نقش پرنسس لیا در مجموعه جنگ ستارگان، در سن ۶۰ سالگی در گذشت. ایگر در جریان این گفتگو گفت:

ما باید با فاجعه‌ای که در اواخر سال ۲۰۱۶ رخ داد، مواجه بشویم. کری در قسمت هشتم فیلم Star Wars حضور دارد. با وجود آن که او دیگر در بین ما نیست، اما قرار نیست تغییراتی در صحنه‌هایی که او در این فیلم حضور دارد، داده شود. ما در فیلم Rogue One: A Star Wars Story (روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان) برای برخی از شخصیت‌ها از جمله پرنسس لیا، از یک نسخه دیجیتالی استفاده کردیم، اما قرار نیست این کار با را کری در فیلم The Last Jedi یا فیلم Star Wars: Episode IX انجام بدهیم.

در ارتباط با فیلم Han Solo، ایگر گفت که سن سولو در این فیلم بین ۱۸ تا ۲۴ سال خواهد بود. همچنین در این فیلم خواهیم دید که چگونه او با چوباکا آشنا می‌شود و چگونه سفینه میلینیوم فالکون را بدست می‌آورد. اواخر ماه دی گذشته، حضور وودی هارلسون در فیلم Han Solo رسما تایید شد. حال او در برنامه امشب با اجرای جیمی فالون، اطلاعات بیشتری از نقش خود در این فیلم به اشتراک گذاشته است. او نقش یک جنایتکار به نام بکت را بر عهده دارد که مربی و راهنمای سولو جوان نیز خواهد بود.

Han Solo Movie New Cast Image Released

پس از انتشار دو فیلم Star Wars The Last Jedi و Han Solo، فیلم Star Wars: Episode IX، فیلم بعدی مجموعه جنگ ستارگان خواهد بود که قرار است در سال ۲۰۱۹ به روی پرده برود. همچنین دیزنی و لوکاس‌ فیلم اکنون در حال بررسی برنامه‌های خود برای فیلم‌های آینده مجموعه جنگ ستارگان که قرار است پس از انتشار این سه فیلم ساخته و منتشر شوند، هستند. ایگر گفت:

ما [دیزنی و لوکاس فیلم] در حال حاضر بحث و بررسی در مورد آنچه که می‌توان پس از انتشار فیلم Star Wars: Episode IX انجام داد آغاز کرده‌ایم. ما در حال بررسی داستان‌هایی از مجموعه جنگ ستارگان هستیم که می‌توان از آن‌ها فیلم ساخت و طی ۱۵ سال آینده منتشر کرد.

با این حال، ایگر اطلاعات بیشتری در این رابطه به اشتراک نگذاشته است. فیلم Star Wars: The Last Jedi برای اکران در تاریخ ۱۵ دسامبر ۲۰۱۷ (۲۴ آذر ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است. دیزی ریدلی، مارک همیل، بنیسیو دل تورو، کری فیشر، آدام درایور، جان بویگا، اسکار آیزاک، دومهنل گیلسون، گوئندولین کریستی، لوپیتا نیونگو، آنتونی دنیلز، لورا درن و اندی سرکیس از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Han Solo نیز برای اکران در تاریخ ۲۵ می ۲۰۱۸ (۴ خرداد ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است. آلدن ارنرایک، دونالد گلاور، امیلیا کلارک، وودی هارلسون، مایکل کی ویلیامز، جوناس سوآتامو، تندی نیوتون و فیبی والر-بریج از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده