// چهار شنبه, ۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۲

تریلر زمان عرضه بازی Death Stranding پخش شد

هیدئو کوجیما همان‌گونه که وعده داده بود، در نمایشگاه Paris Games Week 2019 از لانچ تریلر «دث استرندینگ» رونمایی کرد. تریلری که احتمالا عطش برخی افراد برای تجربه‌ی اثر مورد بحث را افزایش داده است.

شاید برای بسیاری از افراد هنوز باورکردنی نباشد که بازی Death Stranding، همان ساخته‌ی مرموز رونمایی‌شده درون کنفرانس مطبوعاتی سونی در E3 2016 کم‌تر از ۹ روز دیگر در دست همگان قرار می‌گیرد. اما این موضوع واقعیت دارد و باعث می‌شود که شاید در وضعیت فعلی تنها مورد مهم باقی‌مانده از اخبار رسمی مرتبط با بازی که کسی انتظار آن را می‌کشد، لانچ تریلر چند دقیقه‌ای آن باشد که شخص کارگردان اثر آن را تدوین کرد؛ تریلری که چند دقیقه‌ی قبل در کانال رسمی استودیوی بازی‌سازی کوجیما پروداکشنز در پلتفرم توئیچ به نمایش درآمد و زومجی آن را در سریع‌ترین زمان ممکن برای دیده شدن توسط شما مهیا کرده است.

دانلود ویدیو از آپارات | تماشا در یوتیوب

DS با حضور تروی بیکر، نورمن ریداس، مدس میکلسن، لئا سیدو (بازیگر برنده‌ی جایزه نخل طلای جشنواره کن)، امیلی اوبرایان، لیندزی وگنر، جسی کورتی، مارگارت کوالی (بازیگر جدیدترین فیلم ساخته‌شده توسط کوئنتین تارانتینو)، گیرمو دل تورو، نیکولاس ویندینگ رفن، جف کیلی، کونان اوبراین و تامی ارل جنکینز و چندین و چند نقش‌آفرین معرفی‌شده و معرفی‌نشده‌ی دیگر در گروه بازیگران در تاریخ جمعه، ۱۷ آبان سال ۱۳۹۸ خورشیدی روی کنسول پلی استیشن 4 و اوایل تابستان سال ۲۰۲۰ روی کامپیوترهای شخصی به دست گیمرها می‌رسد. همچنین همان‌گونه که احتمالا خودتان هم می‌دانید، نقدها و بررسی‌های این بازی که به‌تازگی به‌شدت مورد ستایش کارگردان فیلم اکشن Mad Max: Fury Road قرار گرفت نیز کمتر از ۴۱ ساعت دیگر منتشر می‌شوند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده