نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۶

زمان رسمی انتشار نقدهای Death Stranding اعلام شد؛ هفت روز قبل از عرضه بازی

درحالی که نزدیک سه هفته تا انتشار Death Stranding زمان باقی است، منتقدان تجربه‌ی آن را آغاز کرده‌اند و اخیرا زمان انتشار نقدهای بازی اعلام شده است.

تا عرضه‌ی دث استرندینگ (Death Stranding)، آن بازی هیدئو کوجیما که با دیدن تریلر معرفی‌اش در متعجب‌ترین حالت ممکن بودیم، تنها سه هفته زمان باقی مانده و حالا در جریان تازه‌ترین اخبار بازی، استودیو کوجیما پروداکشنز این بازی به‌شدت مورد انتظار را در دسترس منتقدان و تولیدکنندگان محتوا (یوتیوبر و امثالهم) قرار داده تا بازی را تجربه کنند و در موعد امبارگوی بازی (روز آزاد شدن انتشار نقد) بتوانند به‌بررسی آن بپردازند و از ارزش‌های فنی و کیفی آن بگویند.

تصویر منوی بازی Death Stranding

با توجه به‌قرارگرفتن بازی در دسترس منتقدان، باید حواسمان به‌محتویات اسپویلر احتمالی از بازی باشد

از نکات جالب توجه بازی Death Stranding این است که کوجیما آن را در دسترس عموم منتقدان قرار داده و خبری از رویدادهای ویژه‌ی بررسی بازی یا قرار دادن بازی در اختیار منتقدان برگزیده و این‌دست از موارد نخواهد بود و تعداد بالایی از منتقدان و تولیدکنندگان محتوا که بیش از یک میلیون دنبال‌کننده دارند و به‌صورت رسمی مورد تایید سرویس‌های ارائه‌ی محتوای خود هستند، همین حالا مشغول تجربه‌ی دث استرندینگ هستند و تا قبل از روز امبارگوی بازی، به‌هیچ وجه نمی‌توانند از تجربه‌ی خود از بازی چیزی بگویند. طبق اعلامیه‌ی رسمی بلاگ‌هایی همچون IGN، گیم‌اسپات و متاکریتیک، نقدهای بازی در ساعت ۱۰:۳۰ صبح روز جمعه، ۱۰ آبان، دقیقا یک هفته قبل از انتشار جهانی بازی، منتشر خواهند شد. بازی Death Stranding روز ۸ نوامبر (۱۷ آبان) راهی پلی استیشن 4 می‌شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده