نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۸

تکذیب شایعه توقف ساخت فیلم های فرعی دنیای جنگ ستارگان توسط لوکاس‌ فیلم

شرکت فیلمسازی لوکاس فیلم شایعات منتشر شده در مورد توقف ساخت فیلم‌های فرعی جدید دنیای جنگ ستارگان را تکذیب کرد.

روز گذشته خبر و شایعه‌ای منتشر شد مبنی بر اینکه لوکاس فیلم ساخت تمامی فیلم‌های آنتولوژی و فرعی آینده دنیای جنگ ستارگان (Star Wars) را متوقف کرده است. طبق این شایعه، دلیل این موضوع شکست تجاری فیلم Solo: A Star Wars Story (سولو: داستانی از جنگ ستارگان) در گیشه بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، لوکاس‌فیلم به این شایعه واکنش نشان داده است. این شرکت فیلمسازی ضمن تکذیب کامل این خبر اعلام کرد که در حال توسعه و ساخت چندین فیلم فرعی براساس این مجموعه و روند تمامی این پروژه‌ها فعال توصیف شده است.

وب‌سایت خبری ABC در ادامه اضافه کرد که سه‌گانه جدید فیلم Star Wars به کارگردانی و نویسندگی رایان جانسون، کارگردان و نویسنده فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای) و همچنین پروژه دیوید بنیاف و دی. بی. وایس، سازندگان سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت)، که به‌عنوان تهیه کننده و نویسنده در آن حضور دارند، از پروژه فیلم‌های فرعی دنیای جنگ ستارگان جدا هستند و با یکدیگر ارتباطی نخواهند داشت. طبق شایعات منتشر شده، لوکاس‌فیلم و دیزنی به‌دنبال ساخت فیلم Obi-Wan Kenobi (اوبی وان کنوبی) که اتفاقات آن پس از سه‌گانه پیش درآمد و پیش از سه‌گانه اصلی جریان دارد، به‌همراه فیلم Boba Fett (بوبا فت) به کارگردانی و نویسندگی جیمز منگولد، هستند، اما تاکنون ساخت هیچ یک از این دو فیلم رسما تایید نشده است.

فیلم Star Wars: Episode IX (جنگ ستارگان: اپیزود ۹) که فیلم بعدی دنیای جنگ ستارگان است، به‌ کارگردانی و نویسندگی جی جی آبرامز، در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۹ آذر ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما خواهند رفت. گفته می‌شود که در حال حاضر تمرکز فعلی لوکاس‌فیلم روی این فیلم و پایان سه‌گانه جدید دنیای جنگ ستارگان است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده