نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۸

آلدن ارنرایک برای بازی در فیلم‌های بیشتری از جنگ ستارگان با والت دیزنی قرارداد بسته است

آلدن ارنرایک، بازیگر نقش هان سولو، فاش کرد که او برای بازی در سه فیلم شخصیت هان سولو (Han Solo) با لوکاس فیلم قرارداد دارد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، آلدن ارنرایک ممکن است علاوه بر فیلم سولو: داستانی از جنگ ستارگان (Solo: A Star Wars Story)، در فیلم‌های بیشتری از دنیای جنگ ستارگان (Star Wars) در نقش هان سولو به ایفای نقش بپردازد. طبق اطلاعات فاش شده، او برای بازی در ۳ فیلم با لوکاس فیلم و والت دیزنی قرارداد همکاری امضا کرد. در مصاحبه با Esquire، زمانی که از ارنرایک پرسیده شد که او قرار است در چند فیلم نقش هان سولو را بازی کند، او در جواب گفت:

در ۳ فیلم. من نمی‌دانم که این موضوع قبلا رسمی به‌صورت عمومی اعلام شده است یا خیر؛ اما بله من برای ۳ فیلم با آن‌ها قرارداد دارم.

با این حال، این موضوع به معنای قطعی بودن ساخت دو دنباله برای فیلم Solo: A Star Wars Story نیست؛ اما ممکن است موفقیت این فیلم باعث ساخت دو فیلم مستقل دیگر براساس ماجراجویی‌های شخصیت هان سولو شود. ماه گذشته، لوکاس‌ فیلم دومین تریلر رسمی فیلم Solo: A Star Wars Story را منتشر کرد. حال این استودیوی فیلمسازی پوسترهای جدیدی از شخصیت‌های این فیلم را که برخی از آن‌ها نسخه اکران در کشور بریتانیا است، منتشر کرده. در این پوسترها نقش برخی از شخصیت‌های فیلم رسما تایید شده است. طبق این پوسترها، جان فاورو صداپیشگی یک بیگانه فضایی به‌نام ریو را در فیلم Solo: A Star Wars Story بر عهده داشته است. شما در ادامه می‌توانید این پوسترها را مشاهده کنید:

Solo: A Star Wars Story Poster

Solo: A Star Wars Story Poster

کارگردانی فیلم Han Solo بر عهده ران هاوارد بوده است. لارنس کاسدان به همراه جان کاسدان، پسر وی، کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند. آلدن ارنرایک در نقش هان سولو، دونالد گلاور در نقش لاندو کالریسیان، امیلیا کلارک در نقش کی-را (Qi’Ra)، وودی هارلسون در نقش توبی بکت، پل بتانی در نقش درایدن واس، جوناس سوآتامو در نقش چوباکا، ایان کنی در یک نقش نامشخص، تندی نیوتون در نقش وال (Val)، وارویک دیویس در یک نقش نامشخص، جان فاورو در نقش ریو (صداپیشگی) و فیبی والر-بریج در نقش دروید L3-37، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Solo: A Star Wars Story حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Solo: A Star Wars Story برای اکران در تاریخ ۲۵ می امسال (۴ خرداد) برنامه‌ریزی شده است. همچنین این فیلم قرار است ۱۰ روز زودتر در جشنواره فیلم کن 2018 نمایش داده شود. اخیرا مدت زمان فیلم Solo: A Star Wars Story مشخص و اعلام شده است. طبق اطلاعات منتشر شده، مدت زمان فیلم مستقل هان سولو قرار است ۲ ساعت و ۱۵ دقیقه یا به عبارتی ۱۳۵ دقیقه باشد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده