نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۸

دومین تریلر فیلم Solo: A Star Wars Story منتشر شد

لوکاس فیلم همانطور که وعده داده بود، جدیدترین و دومین تریلر رسمی فیلم Solo: A Star Wars Story را منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، همانطور که روز گذشته وعده داده شده بود، لوکاس فیلم و والت دیزنی بامداد امروز در طول قسمت جدید برنامه American Idol (امریکن آیدل) جدیدترین و دومین تریلر فیلم مورد انتظار سولو: داستانی از جنگ ستارگان (Solo: A Star Wars Story) را منتشر کردند. در این تریلر شاهد تصاویر متعدد جدیدی از جمله تصاویری از نسخه جوانی شخصیت هان سولو، چوباکا و لاندو کالریسیان هستیم و همچنین بیشتر با شخصیت‌های جدید فیلم از جمله بکت و کی-را آشنا می‌شویم. علاوه بر این، در دومین تریلر فیلم Solo: A Star Wars Story شاهد تصاویری از سیاره‌های مختلف که قرار است اتفاقات فیلم در آن جریان داشته باشد، هستیم و ظاهرا سیاره کسل (Kessel) نیز در تریلر نمایش داده می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این تریلر بسیار زیبا را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

پس از فیلم Rogue One: A Star Wars Story (روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان)، فیلم Solo: A Star Wars Story دومین فیلم فرعی دنیای جنگ ستارگان (Star Wars) است و علاوه بر انتشار دومین تریلر، دیزنی و لوکاس‌فیلم پوستر جدیدی از فیلم Han Solo را هم منتشر کرده‌اند که در آن تقریبا تمام شخصیت‌های اصلی فیلم حضور دارند. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Solo: A Star Wars Story Poster

آلدن ارنرایک در نقش هان سولو، دونالد گلاور در نقش لاندو کالریسیان، امیلیا کلارک در نقش کی-را (Qi’Ra)، وودی هارلسون در نقش توبی بکت، پل بتانی در نقش درایدن واس (تایید نشده)، جوناس سوآتامو در نقش چوباکا، ایان کنی در یک نقش نامشخص، تندی نیوتون در نقش وال (Val)، وارویک دیویس در یک نقش نامشخص، جان فاورو در نقش یک بیگانه فضایی (صداپیشگی) و فیبی والر-بریج در نقش دروید L3-37، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Solo: A Star Wars Story حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی فیلم مستقل شخصیت هان سولو (Han Solo) بر عهده ران هاوارد بوده است. لارنس کاسدان به همراه جان کاسدان، پسر وی، کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند.

فیلم Solo: A Star Wars Story برای اکران در تاریخ ۲۵ می ۲۰۱۸ (۴ خرداد ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است. همچنین این فیلم قرار است ۱۰ روز زودتر در جشنواره فیلم کن 2018 نمایش داده شود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده