نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۱۷

فروش جهانی فیلم Venom از مرز 700 میلیون دلار عبور کرد

در ادامه فروش جهانی بسیار موفق فیلم Venom، مجموع فروش این فیلم از مرز ۷۰۰ میلیون دلار نیز عبور کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم Venom (ونوم) با بازی تام هاردی، در حال ادامه دادن به فروش موفق خود در سراسر جهان است. اوایل این هفته بود که این فیلم توانست در اولین هفته اکرانش در کشور چین ۱۱۱ میلیون دلار فروش کند تا ضمن ثبت یک شروع موفق در بازار این کشور، دومین افتتاحیه برتر فیلم‌های ابرقهرمانی در کشور چین را نیز به نام خود ثبت کند. حال طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، فروش جهانی فیلم ونوم با کمک بازار کشور چین از مرز ۷۰۰ میلیارد دلار عبور کرده است تا احتمالا این فیلم در نهایت فروشی معادل ۸۰۰ تا ۸۵۰ میلیون دلار را در گیشه تجربه کند. همچنین مجموع فروش محصولات کمپانی سونی پیکچرز در سال ۲۰۱۸ در گیشه، به زودی از مرز ۲ میلیارد دلار فروش عبور خواهد کرد تا سال ۲۰۱۸ به سالی بسیار موفق برای این کمپانی تبدیل شود.

فیلم Venom در حال حاضر توانسته عملکرد بسیار بهتری را نسبت به بسیاری از فیلم‌های ابرقهرمانی داشته باشد و این فیلم در واقع قرار است اولین قسمت از مجموعه مرد عنکبوتی (Spider-Man) باشد که با توجه به فروش بسیار موفق این فیلم که بودجه ساخت آن ۱۰۰ میلیون دلار اعلام شده و عملکردش بسیار بالاتر از انتظار سونی پیکچرز بوده است، باید انتظار ساخت فیلم‌های بیشتری از این مجموعه و شخصیت ونوم را داشت. پیش‌بینی می‌شود که به زودی ساخت دنباله فیلم Venom نیز اعلام شود. 

تام هاردی، وودی هارلسون، ریز احمد، میشل ویلیامز، رید اسکات، اسکات هیز و جنی اسلیت، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Venom حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده روبن فلیشر، کارگردان فیلم Zombieland (سرزمین زامبی‌ها) بوده است. همچنین تام هاردی برای بازی در دو فیلم دیگر ونوم با کمپانی سونی پیکچرز قرارداد دارد.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده