نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۴

فیلم Venom به مقام دومین افتتاحیه برتر فیلم‌های ابرقهرمانی در چین دست پیدا کرد

فیلم Venom توانست در آغاز اکرانش در کشور چین، دومین افتتاحیه برتر فیلم‌های ابرقهرمانی در این کشور را به نام خود ثبت کند.

فیلم Venom (ونوم) با بازی تام هاردی، اکرانش را از ماه گذشته آغاز کرد و با اینکه این فیلم نتوانسته بود نظر منتقدان را جلب کند، اما توانست عملکرد بسیار خوبی را در گیشه داشته باشد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم ونوم اکرانش را در کشور چین بسیار قدرتمند شروع کرده است. فیلم Venom توانست در اولین هفته اکرانش در کشور چین ۱۱۱ میلیون دلار فروش کند تا ضمن یک ثبت یک شروع موفق در بازار این کشور، دومین افتتاحیه برتر فیلم‌های ابرقهرمانی در کشور چین را نیز به نام خود ثبت کند. فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی نهایت) با افتتاحیه ۱۹۷ میلیون دلاری رکورد بهترین افتتاحیه فیلم‌های ابرقهرمانی را در بازار این کشور در دست دارد. همچنین فیلم Venom پنجمین افتتاحیه برتر فیلم‌های غیر چینی و خارجی را نیز به نام خود ثبت کرده است.

بدین ترتیب مجموع فروش جهانی فیلم Venom تا ۶۷۳.۵ میلیون دلار افزایش یافته است که این فروش شامل ۲۰۶.۲ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۴۶۷.۳ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود. مجموع فروش جهانی این فیلم که با بودجه‌ای معادل ۱۰۰ میلیون دلار ساخته شده است، در حال حاضر توانسته از مجموع فروش فیلم‌های ابرقهرمانی مثل فیلم Justice League (لیگ عدالت) با فروش ۶۵۷.۹ میلیون دلار، فیلم Ant-Man and the Wasp (مرد مورچه‌ای و واسپ) با فروش ۶۲۲.۵ میلیون دلار و فیلم Logan (لوگان) با فروش ۶۱۹ میلیون دلار نیز عبور کند. گفته می‌شود که عملکرد تجاری فیلم Venom بسیار بالاتر از انتظار کمپانی سونی پیکچرز بوده است.

طبق گفته وب‌سایت ددلاین، با توجه به استقبال مردم چین و واکنش‌های مثبت آن‌ها، پیش بینی می‌شود که اگر فروش فیلم Venom با این روند در این کشور ادامه پیدا کند، در نهایت فروش این فیلم با کمک بازار این کشور به راحتی از مرز ۸۰۰ میلیون دلار عبور کند و حتی احتمال افزایش آن تا مرز فروش ۸۵۰ میلیون دلار نیز پیش بینی می‌شود. بدین ترتیب فیلم ونوم می‌تواند فروش جهانی بهتری را نسبت به فیلم‌های پرفروش دیگری مثل فیلم Wonder Woman (زن شگفت‌‌انگیز) با فروش ۸۲۱.۸ میلیون دلار را به نام خود ثبت کند. همچنین پس از فیلم‌هایی چون فیلم Spider-Man 3 (اسپایدرمن ۳) با فروش ۸۹۰.۹ میلیون دلار و فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) با فروش ۸۸۰.۲ میلیون دلار، فیلم Venom می‌تواند سومین فروش جهانی برتر فیلم‌های مرد عنکبوتی را به نام خود ثبت کند.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده