نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۲

حضور شخصیت چویی در تصویر جدید فیلم Han Solo

تصویر جدیدی از پشت صحنه تولید و فیلمبرداری فیلم هان سولو (Han Solo) منتشر شده است که در آن شخصیت چویی حضور دارد.

ماه گذشته، کمپانی لوکاس فیلم با انتشار خبری اعلام کرد که با کریستوفر میلر و فیل لرد که کارگردانی فیلم مورد انتظار هان سولو را بر عهده داشته‌اند، قطع همکاری کرده است. هنوز دلیل این اتفاق مشخص نشده است، اما یک روز پس از این ماجرا، لوکاس فیلم اعلام کرد که ران هاوارد به عنوان کارگردان جدید فیلم Han Solo انتخاب شده است. هفته گذشته، تصاویر جدیدی از فیلم Han Solo فاش و منتشر شد که متعلق به زمان قبل از جدایی میلر و لرد بوده است. در این تصاویر، چویی را در کنار هان سولو مشاهده می‌کنیم. علاوه بر این، در این تصاویر وودی هارلسون را نیز مشاهده می‌کنیم. او نقش بکت را در این فیلم بر عهده دارد که مربی و مشاور هان سولو است.

اما در این تصاویر یک شخصیت زن نیز دیده می‌شود که انتظار می‌رود امیلیا کلارک باشد. حال هاوارد تصویر جدیدی از پشت صحنه تولید و فیلمبرداری این فیلم منتشر کرده است. این تصویر اطلاعاتی از فیلم Han Solo را فاش نمی‌کند، اما یکی از شخصیت‌های محبوب و قدیمی جنگ ستارگان (Star Wars) در این تصویر دیده می‌شود. در این تصویر شخصیت چویی دیده می‌شود که بازیگر این نقش در حال تماشای ویدیوی عملکرد خود از یک مانیتور است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Han Solo

جوناس سوآتامو، ایفاگر نقش چویی در فیلم Han Solo است. علاوه بر این، او در فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد) نیز نقش این شخصیت را بر عهده داشت و در فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای) نیز برای بازی در این نقش بازخواهد گشت. پیش از این، پیتر میهیو ایفاگر نقش چویی چوباکا در دنیای جنگ ستارگان بوده و به سوآتامو برای بازی در این نقش نیز کمک کرده است. با این حال، تاکنون تغییری در زمان اکران فیلم Han Solo داده نشده است، اما ممکن است که به علت تغییر کارگردان و احتمالا فیلمبرداری گسترده دوباره صحنه‌های این فیلم و زمان‌بر بودن مراحل پس از تولید، اکران این فیلم با تاخیر مواجه شود.

فیلم Han Solo در حال حاضر قرار است در تاریخ ۲۵ می ۲۰۱۸ (۴ خرداد ۱۳۹۷) اکران شود. آلدن ارنرایک، دونالد گلاور، امیلیا کلارک، وودی هارلسون، مایکل کی ویلیامز، جوناس سوآتامو، ایان کنی، تندی نیوتون و فیبی والر-بریج از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده