نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۰

تصاویر جدیدی از فیلم Han Solo فاش شد

تصاویر جدیدی از فیلم Han Solo فاش شده است که در آنها برای اولین‌بار شخصیت وودی هارلسون و احتمالا امیلیا کلارک را مشاهده می‌کنیم.

وب‌سایت TMZ اخیرا تصاویر جدیدی از فیلم مورد انتظار هان سولو (Han Solo) منتشر کرده است. در این تصاویر علاوه بر اینکه برای اولین‌بار می‌توانیم آلدن ارنرایک را در لباس هان سولو مشاهده کنیم، شاهد حضور شخصیت‌ها و همراه‌های این دزد فضایی نیز هستیم.

در تصاویر جدید، شخصیت چویی در کنار هان سولو دیده می‌شود. با این حال، انتظار می‌رود که طریقه آشنایی چویی و هان سولو را در فیلم Han Solo نیز مشاهده کنیم. علاوه بر این، در این تصاویر وودی هارلسون را نیز مشاهده می‌کنیم. او نقش بکت را در این فیلم بر عهده دارد که مربی و مشاور هان سولو است. اما در این تصاویر یک شخصیت زن نیز دیده می‌شود که هویت آن چندان مشخص نیست. با این حال، انتظار می‌رود که این شخص امیلیا کلارک، بازیگر سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) باشد؛ اما خیلی دشوار است که با اطمینان، هویت این شخصیت را تایید کنیم. شما در ادامه می‌توانید این دو تصویر را مشاهده کنید:

Han Solo

Han Solo

ماه گذشته، کمپانی لوکاس فیلم با انتشار خبری اعلام کرد که با کریستوفر میلر و فیل لرد که کارگردانی فیلم مورد انتظار هان سولو را بر عهده داشته‌اند، قطع همکاری کرده است. هنوز دلیل این اتفاق مشخص نشده است؛ اما یک روز پس از این ماجرا، لوکاس فیلم اعلام کرد که ران هاوارد به عنوان کارگردان جدید فیلم Han Solo انتخاب شده است. طبق گفته TMZ، این تصاویر فاش‌شده متعلق به زمان قبل از جدایی میلر و لرد است و هنوز فیلمبرداری این فیلم با حضور هاوارد آغاز نشده است. طبق گفته کاتلین کندی، رئیس لوکاس فیلم، فیلمبرداری این فیلم از امروز ۱۰ جولای از سر گرفته می‌شود.

فیلم Han Solo در حال حاضر قرار است در تاریخ ۲۵ می ۲۰۱۸ (۴ خرداد ۱۳۹۷) اکران شود. آلدن ارنرایک، دونالد گلاور، امیلیا کلارک، وودی هارلسون، مایکل کی ویلیامز، جوناس سوآتامو، ایان کنی، تندی نیوتون و فیبی والر-بریج از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده