// جمعه, ۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۶

تریلر جدید بازی Super Smash Bros Ultimate ویژگی‌هایی از آن را برملا می‌کند

دو تریلر جدید که یکی از بازی Super Smash Bros Ultimate و دیگری از نینتندو سوییچ منتشر شد اطلاعاتی از این بازی برملا می‌کند.

بازی Super Smash Bros Ultimate بدون شک یکی دیگر از مورد انتظارترین بازی‌های سال ۲۰۱۸ میلادی است که علاقه‌مندان بازی‌های مبارزه‌ای انتظار‌آن را می‌کشند. کمپانی نینتندو در این راستا قصد دارد با اتنشار ویدیو‌های مختلف طرفداران این مجموعه را به وجد بیاورد. البته ویدیویی که سازندگان اخیرا منتشر کرده‌اند محتوای جدیدی برای نمایش ندارد و صرفا صحنه‌های کوتاهی از ویدیو‌های پیشین را نشان می‌دهد. از طرفی نینتندو به‌تازگی تریلر دیگری منتشر کرده است که کنسول جدیدش را به خانواده‌ها پیشنهاد می‌کند و در انتهای این ویدیو شاهد صحنه‌های جدیدی از بازی Super Smash Bros Ultimate هستیم.

همانطور که در بالا اشاره شد اولین ویدیو در واقع صحنه‌های کوتاهی از تریلر‌های پیشین را گرد هم آورده است که در آن شاهد کاراکتر‌های این بازی هستیم. در قسمتی دیگر از ویدیو، آیتم‌ها و Assist Trophyهای این بازی نیز نشان داده می‌شود. در حالی که صحنه‌های سینمایی حرکات مخصوص Final Smashes در ویدیو قابل مشاهده است موسیقی هیجانی این بازی نیز به گوش می‌خورد.

در دومین تریلر که بخشی از آن به بازی Super Smash Bros. Ultimate اختصاص یافته است شاهد حضور سیستم Omega Destination و Final Destination در مراحل یا همان Stageهای بازی هستیم که در نسخه‌های Wii U و 3DS این مجموعه دیده بودیم. حال شاهد ویژگی‌ جدیدی در یکی از مراحل این بازی با نام Battlefield هستیم که در این ویدیو این نسخه Corneria برای اولین بار به نمایش درآمده است.

بازیکنان با استفاده از یکی از جوی کان‌های نینتندو سوییچ (Joy Con) می‌توانند به تجربه بازی Super Smash Bros. Ultimate بپردازند. جوی‌کان‌ها تنها یکی از گزینه‌ها برای تجربه این بازی است. البته این موضوع غافل‌گیر کننده نیست؛ چرا که نسخه‌های پیشین این مجموعه، به طور مثال Brawl به کاربران اجازه می‌داد که حتی با کنترلر‌های Wii Remotes این بازی را تجربه کنند. همانطور که می‌دانید یکی از کنترلر‌های رسمی این بازی گیم پد کنسول Game Cube است که بازیکنان حرفه‌ای در مسابقات از آن استفاده می‌کنند. گفتنی است که در کنار جوی کان‌ها و کنترلر Pro سوییچ، بازیکنان می‌توانند با استفاده از کنترلر گیم کیوب نیز به مبارزه با دیگر بازیکنان بروند.

در خبر‌های مرتبط چندی پیش سازندگان از باندل بازی Super Smash Bros. Ultimate نینتندو سوییچ رونمایی کردند که نسخه گران‌تر و محدود آن نیز با نام Limited Editon معرفی شد. اگر قصد دارید که اطلاعاتی از قوانین و ویژگی‌های بازی داشته باشید در این مطلب می‌توانید نگاهی به آنها بیندازید. برای اطلاع از تمامی خبر‌هایی که تا به امروز از این بازی منتشر شده است می‌توانید به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید.

بازی Super Smash Bros. Ultimate در جریان کنفرانس Nintendo در نمایشگاه E3 2018 به طور رسمی معرفی شد و قرار است که ۱۶ آذر ماه به طور انحصاری برای نینتندو سوییچ منتشر شود. در ادامه می‌توانید دو تریلر جدید این بازی را مشاهده کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود ویدیو از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده