// پنجشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۶

اطلاعات جدیدی حول حالت ها و قوانین Super Smash Bros Ultimate منتشر شد

در رویداد نینتندو دایرکت مشخص شد که Super Smash Bros Ultimate علاوه‌بر شخصیت‌های جدید، حالت‌ها و قوانین جدیدی را به این سری اضافه می‌کند.

بازی Super Smash Bros Ultimate را می‌توان بزرگ‌ترین نسخه این مجموعه از نظر شخصیت‌های قابل بازی در روز انتشار دانست. جدا از این موارد، نینتندو تصمیم گرفته است ویژگی‌های جدیدی را به بازی اضافه کند تا کاربران مدام به بازی کردن مشغول شوند و لذت ببرند.

با توجه به جدیدترین اخبار بازی و رویداد نینتندو دایرکت، ماساهیرو ساکورای، کارگردان Super Smash Bros Ultimate، اعلام کرد که این نسخه دارای حالت‌های جدید مبارزه‌ای و گزینه‌های جدیدی برای گیم پلی است که بازیکنان در طول مبارزات‌شان می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. یکی از حالت‌های جدیدی بازی، حالت Smashdown نام دارد. در جریان این حالت بازیکنان شخصیت‌ها و مسابقات خود را انتخاب می‌کنند و به رقابت می‌پردازند؛ حال در مسابقات بعدی بازیکنان قادر به انتخاب شخصیت‌هایی که توسط تیم حریف شکست خورده‌اند، نخواهند بود. این حالت که ساختاری شبیه به Elimination دارد، به بازیکنان اجازه می‌دهد به سراغ شخصیت‌هایی بروند که جزو شخصیت‌های اصلی‌شان نیستند؛ اما برای پیروزی مجبور به انتخاب‌شان می‌شوند.

Squad Strike نام حالت بعدی بازی Super Smash Bros Ultimate است که در جریان نینتندو دایرکت معرفی شد. در این حالت بازیکنان در تیم‌های پنج به پنج یا سه به سه با یکدیگر رقابت می‌کنند و Squad Strike را می‌توانید به صورت مشارکتی یا آنلاین با سایرین تجربه کنید. در ادامه نیز تیم سازنده نگاه سریعی به یک حالت جدید به نام Tourney داشت. ظاهرا در این حالت که تا سقف ۳۲ بازیکن را پشتیبانی می‌کند، می‌توانید با رقبایی که هوش مصنوعی هستند، مبارزه کنید.

جدا از حالت‌های جدید، ساکورای اعلام کرد که حالت Classic نیز به بازی Super Smash Bros Ultimate باز خواهد گشت و بازیکنان در این حالت با حریف‌های مختلفی روبه‌رو می‌شوند. همچنین بازی دارای یک بخش تمرینی است که به شما اجازه می‌دهد در بخش‌هایی نظیر شناسایی محدوده ضربات خودتان و حریف تمرین داشته باشید. در بازی Super Smash Bros Ultimate شاهد گزینه‌ای به نام قانون‌ها یا Rules هستیم که بازیکنان قبل از هر مسابقه خود باید آن را انتخاب کنند. همچنین ساکورای اعلام کرد که از این به بعد Stamina Battleها جزو گزینه‌های مسابقات استاندارد به حساب می‌آید و از طرفی پس از انتخاب نوع بازی و قوانین، می‌توانید زمین مسابقه را انتخاب کنید.

از دیگر ویژگی‌های Super Smash Bros Ultimate می‌توان به مسابقات Sudden Death اشاره کرد که دوربین در این بازی از حالت عادی خود به خارج و به بازیکنان نزدیک می‌شود تا شکل دیگری از مسابقات نشان داده شود که هیجان‌اش بیشتر خواهد بود. بازی Super Smash Bros Ultimate در تاریخ ۱۶ آذر ماه (هفت دسامبر) برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده