// جمعه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۰

باندل Super Smash Bros. Ultimate کنسول نینتندو سوییچ معرفی شد

کمپانی نینتندو باندل بازی Super Smash Bros. Ultimate نینتندو سوییچ را معرفی کرد.

در جریان رویداد نینتندو دایرکت کمپانی نینتندو شخصیت جدیدی را برای بازی Super Smash Bros. Ultimate معرفی کرد؛ اما این تمامی مواردی نبوده است که نینتندو برای مخاطبان Super Smash Bros. Ultimate در نظر گرفته بود. طبق جدیدترین اخبار بازی، نینتندو در حساب کاربری توییتر خود باندل نینتندو سوییچ بازی Super Smash Bros. Ultimate را معرفی کرد.

باندل معرفی شده برای بازی Super Smash Bros. Ultimate ظاهر بسیار زیبایی دارد؛ کاربران با خرید این باندل یک کنسول نینتندو سوییچ را دریافت خواهند کرد که جوی‌کان و داک این کنسول حاوی طراحی Super Smash Bros. Ultimate است. همچنین کد دیجیتالی بازی Super Smash Bros. Ultimate نیز روی این باندل قرار دارد. نکته‌ی جالب این است که باندل معرفی شده در تاریخ ۱۱ آبان ماه (دو نوامبر) در دسترس قرار می‌گیرد و کاربران می‌توانند با قیمت ۳۶۰ دلار آن را خریداری کنند.

باندل Super SMash Bros Ultimate

البته این گفته بدین معنا نیست که بازی Super Smash Bros. Ultimate نیز از همان تاریخ ذکر شده در دسترس است. در واقع کد قرار داده شده در این باندل، کد پیش خرید Super Smash Bros. Ultimate است که خریداران در تاریخ ۱۶ آذر ماه (هفت دسامبر) می‌توانند این بازی را تجربه کنند. در کنار تمامی این موارد می‌توان به کنترلرهای گیم‌کیوب بازی Super Smash Bros. Ultimate برای نینتندو سوییچ نیز اشاره کرد که در تاریخ ۱۱ آبان ماه عرضه می‌شوند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده