نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۳

وجود چهار منطقه اصلی در نقشه بازی Far Cry 6

براساس تصویر فاش شده از گیم‌پلی بازی FarCry 6، به‌نظر می‌رسد استودیوی یوبیسافت چهار منطقه اصلی برای گشت‌وگذار در این بازی جهان‌باز طراحی کرده است.

چنانچه زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که به‌تازگی استودیوی بازی‌سازی یوبیسافت تریلر گیم‌پلی جدیدی از بازی مورد انتظار شوتر اول‌شخص خود یعنی فارکرای 6 (Far Cry 6) را منتشر کرده است. 

حال در جدیدترین اخبار بازی، یکی از کاربران ردیت از این ویدیوی منتشر شده تصویری از نقشه کلی بازی را جدا کرد. براین اساس این بازی جهان‌باز که به‌گفته تیم سازنده بزرگ‌ترین دنیا در مجموعه فارکرای را خواهد داشت، احتمالا از چهار منطقه اصلی تشکیل شده است. با نگاهی به تصویر موجود، به‌نظر می‌رسد بازی Far Cry 6 که در یک کشور خیالی به‌نام یارا در جریان است، شامل یک جزیره که در خود سه منطقه بزرگ و جداشده و یک بخش کوچک‌تر در بخش شمالی را جای داده، خواهد بود.

وسعت نقشه بازی فارکرای 6 (Far Cry 6)

همان‌طور که مشاهده می‌کنید، در گوشه سمت چپ یک جزیره طراحی شده که احتمالا این قسمت به همراه منطقه شمالی مکان آموزشی بازی و همچنین محلی جهت مبارزه با آنتاگونیست اثر یعنی آنتون جیانکارلو اسپوزیتو خواهند بود.

باتوجه به اطلاعات رسمی منتشر شده توسط یوبیسافت، بازی Far Cry 6 طبق برنامه‌ریزی‌های حاصل شده، قرار است در تاریخ پانزده مهرماه (هفت اکتبر) برای پلتفرم‌های پی سی، کنسول‌های نسل هشتم، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس روانه بازار شود.

حال شما هم درصورتیکه از طرفداران سری فارکرای هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود از جدیدترین نسخه و دستپخت تیم سازنده را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gfinityesports
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده