// شنبه, ۸ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۴

Far Cry 6 بزرگ‌ترین دنیا را در این مجموعه خواهد داشت

به‌دنبال انتشار ویدیوی گیم‌پلی بازی Far Cry 6، اطلاعاتی از جهان و رزولوشن اجرایی بازی منتشر شده است.

دیشب شرکت یوبیسافت در جریان یک لایو استریم اولین تریلر از گیم‌پلی بازی Far Cry 6 را به‌تصویر کشید و در جریان آن شاهد معرفی سلاح‌های جالب بازی و عملکرد آن‌ها بودیم. بااین‌حال شرکت یوبی سافت (Ubisoft)، سازنده و ناشر فار کرای 6، اطلاعات دیگری را هم حول این بازی در دسترس قرار داده است.

در جریان مصاحبه VGC با دیوید گریول، طراح ارشد گیم‌پلی بازی، مشخص شده که Far Cry 6 بزرگ‌ترین نقشه در میان سایر نسخه‌های این مجموعه را خواهد داشت. ازاین‌رو کاربران قرار است در Yara، نام جزیره بازی، با فعالیت‌های متعددی روبه‌رو شوند. گریول دراین‌باره می‌گوید «این بزرگ‌ترین جهان باز در مجموعه است. اطلاعاتی از سایر بازی‌ها ندارم، اما برای ما وجود موارد جذاب در نقشه بازی اهمیت بالایی دارد. ازاین‌رو نقشه بازی دارای فرودگاه، شهرک‌های مختلف، قایق و موارد دیگر است. ازطرفی درحال ساخت این موارد مثل Outpostها به‌صورت متفاوت هستیم که در فار کرای 6، بازیکنان با نام پایگاه‌های NFS با آن‌ها روبه‌رو می‌شوند.»

در ادامه وی به این مورد اشاره کرده که تمامی کمپ‌های بازی، تجربه‌ی تکراری‌ای را ارائه نخواهند داد. وی دراین‌باره افزود «بدین شکل نخواهند بود که با خود بگویید « ۱۰ عدد کمپ در جنگل وجود دارد و همه آن‌ها شبیه به هم هستند.» بعضی از کمپ‌ها شاید کارگاه‌های چوب‌بری، بعضی دیگر بندر و موارد دیگر باشد. کمپ‌های بازی دارای پوشش و تم مخصوص به خود هستند و روی بازی کردن بازیکن هم تأثیرگذار است. برای مثال کمپ‌هایی که در داخل ساختمان هستند، به بازیکنان اجازه می‌دهد تا با سلاح تک‌تیرانداز به کشتن دشمنان بپردازند.»

دیوید گریول صحبت‌هایی را در مورد رزولوشن اجرایی Far Cry 6 هم انجام داده است. وی اعلام کرده که بازی با رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم برثانیه روی ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 اجرا می‌شود «اما این مورد بدین معنا نیست که ما پلتفرم‌های نسل گذشته را فراموش کرده باشیم. ما در این مورد حسابی دقیق خواهیم بود و به‌زودی اطلاعات بیشتری را حول این موضوع منتشر می‌کنیم. ازاین‌رو ما به تمامی پلتفرم‌ها، هم پلتفرم‌های قدیمی، پی سی و همچنین استیدیا اهمیت می‌دهیم.»

به‌عبارتی شرکت یوبیسافت تصمیم دارد تا بالاترین کیفیت ممکن را روی تمامی پلتفرم‌ها ارائه دهد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ بازی Far Cry 6 در تاریخ ۱۵ مهر ماه (هفت اکتبر) روانه بازار می‌شود.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده