// چهار شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۰

نحوه خلق شخصیت جیانکارلو اسپوزیتو در ویدیوی جدید Far Cray 6

استودیویی که وظیفه‌ی موشن کپچر Far Cry 6 را برعهده دارد، به‌تازگی ویدیویی از نحوه‌ی طراحی و خلق شخصیت جیانکارلو اسپوزیتو در بازی و موارد دیگر گرافیکی منتشر کرده است.

ویدیویی به‌تازگی از جلوه‌های ویژه‌ی Far Cry 6 در سطح اینترنت به اشتراک گذاشته شده که در آن جیانکارلو اسپوزیتو (Giancarlo Esposito)، بازیگر معروف نقش گاس فرینگ در سریال برکینگ بد در حال انجام موشن کپچر شخصیت خود در نقش آنتون کاستیلو (Antón Castillo)، آنتاگونیست بازی است.

وظیفه‌ی موشن کپچر فار کرای 6 برعهده‌ی استودیوی UNIT IMAGE است و در این ویدیو نشان داده می‌شود که آن‌ها چگونه با استفاده از فناوری موشن کپچر و لایه‌های مختلفی از افکت‌های گرافیکی توانسته‌اند چهره و فیزیک جیانکارلو اسپوزیتو را به‌طرز واقع‌گرایانه‌ای در بازی پیاده کنند.

در این ویدیو ابتدا شات‌هایی از جیانکارلو اسپوزیتو در لباس مخصوص موشن کپچر و همچنین مدلی سه‌بعدی از او نمایش داده می‌شود که بافت‌های گرافیکی و نورپردازی روی آن اعمال نشده است و درنهایت شاهد مدل نهایی او در Far Cry 6 هستیم. در ویدیوی مذکور همچنین می‌توانیم نگاهی داشته باشیم به طراحی شخصیت دیگو کاستیلو (Diego Castillo)، پسر آنتون که وظیفه‌ی هنرپیشگی آن برعهده‌ی آنتونی گونزالس (Anthony Gonzales) است.

همچنین می‌تواند مشاهده کرد که چگونه جهان بازی برای نمایش در تریلر معرفی به‌صورت لایه‌به‌لایه ساخته شده و برای مثال نحوه‌ی طراحی مبلمان در فضای بسته، ساختمان‌ها در فضای بیرون، افکت‌هایی مانند دود و آتش و ترتیب‌بندی انیمیشن‌ها چگونه است. شما می‌توانید این ویدیو را در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

بااینکه مدت نه‌چندان کوتاهی است که از معرفی اولیه‌ی Far Cry 6 می‌گذرد، ولی یوبیسافت هنوز اطلاعات زیادی به‌جز یک تریلر و چند اسکرین‌شات از آن منتشر نکرده است. فار کرای 6 برای عرضه در ماه فوریه ۲۰۲۱ (بهمن ۹۹) برنامه‌ریزی شده بود. بااین‌حال، طبق گزارش مالی چند ماه پیش یوبیسافت، انتشار آن در تاریخی بین آوریل ۲۰۲۱ (فروردین-اردیبهشت) تا مارس ۲۰۲۲ (اسفند۱۴۰۰-فروردین ۱۴۰۱) انجام می‌شود. چندوقت پیش نیز فروشگاه مایکروسافت تاریخ عرضه‌ی فار کرای 6 را برای ۵ خرداد ۱۴۰۰ تعیین کرده بود که البته چنین تاریخی هنوز توسط یوبیسافت تایید نشده است.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده