// جمعه, ۷ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۸

تریلر گیم پلی بازی Far Cry 6 منتشر شد

یوبیسافت همان‌گونه که وعده داده بود، به نمایش نخستین تریلر گیم‌پلی بازی Far Cry 6 و انتشار اطلاعات جدید راجع به آن پرداخت.

بازی Far Cry 6 علاوه‌بر اینکه ظاهرا قرار است مقداری پیشرفت گرافیکی نسبت به بازی‌های قبلی شرکت یوبیسافت را به نمایش بگذارد، تغییرات دیگری نیز نسبت به قسمت‌های قبلی سری بازی Far Cry داشته است. شما در این بازی اول‌شخص شوتر توانایی انتخاب شخصیت مرد یا شخصیت زن را دارید؛ کاراکتری به اسم دنی روهاس که از صداگذاری بهره می‌برد و در طول بازی فارکرای 6 بارها صحبت خواهد کرد. او در مقابل آنتون، دیکتاتور کشور خیالی یارا با نقش‌آفرینی جیانکارلو اسپوزیتو می‌ایستد.

همچنین در بازی Far Cry 6 بیش‌ازپیش با دوربین سوم‌شخص در گیم‌پلی مواجه می‌شویم؛ چه زمانی‌که قصد استفاده از یک حمله‌ی به‌خصوص دربرابر دشمن را داریم و چه زمانی‌که مشغول اسب‌سواری هستیم. راستی اگر به حضور موجودات مختلف در نقاط گوناگون نقشه‌ی یک بازی جهان باز علاقه دارید، باید بدانید که در فارکرای 6 با جلوه‌ای گسترده از حیات وحش روبه‌رو می‌شویم.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود ویدیو از آپارات

سلاح‌های متنوع عجیب که یکی از آن‌ها دیسک‌های بزرگ را به سمت دشمن پرتاب می‌کند و انیمیشن‌های نسبتا پرجزئیات و متفاوت برای درمان شدن شخصیت توسط خود او از جمله موارد دیگری هستند که در نمایش گیم‌پلی بازی فار کرای 6 توجه مخاطب را به خود جلب کردند. بازی Far Cry 6 یوبیسافت در تاریخ ۷ اکتبر (۱۵ مهر) روی پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد.


منبع YT/Ubisoft NA
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده