// سه شنبه, ۳ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۲۰

احتمال استفاده از چیپست جدید انویدیا در نینتندو سوییچ پرو

بلومبرگ به‌تازگی گزارشی منتشر کرده که جزئیات بیشتری از سخت‌افزار نینتندو سوییچ پرو را منتشر کرده است.

مدتی است که شایعات حول نینتندو سوییچ پرو قوت گرفته است و از گوشه و کنار رسانه‌های خارجی، اخبار مختلفی منتشر می‌شود. داغ‌ترین آن‌ها می‌گوید که نینتندو سوییچ پرو از صفحه‌نمایش OLED و رزولوشن 4K پشتیبانی خواهد کرد.

این در حالی است که به‌تازگی بلومبرگ، گزارش جدیدی را منتشر کرده که جزئیات بیشتری را از نینتندو سوییچ پرو فاش کرده است. ظاهرا نینتندو برای مدل ارتقا یافته نینتندو سوییچ از جدیدترین تراشه انویدیا استفاده شده است. ازاین‌رو شاهد CPU بهبود یافته و حافظه‌ای بهتر هستیم. همچنین نینتندو از تکنولوژی‌های انویدیا استفاده خواهد کرد تا نینتندو سوییچ پرو (یا هر اسمی که نینتندو برای آن درنظر گرفته است) از رزولوشن 4K و همچنین ویژگی DLSS پشتیبانی کند.

درواقع این ویژگی احتمالا برای بازی‌های فعلی و عرضه شده در نظر گرفته نمی‌شود و تمرکز اصلی، برای بازی‌های آینده خواهد بود. این ارتقاها باعث می‌شود تا شاهد یک کنسول گران‌تر هم باشیم. ازاین‌رو متیو کنترمن، تحلیل‌گر اطلاعات بلومبرگ، پیش‌بینی کرده که نینتندو سوییچ پرو با قیمت احتمالی ۳۴۹ دلار یا ۳۹۹ دلار روانه بازار خواهد شد. بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که نینتندو در چه زمانی کنسول ارتقا یافته خود را معرفی خواهد کرد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده