نویسنده: میلاد فاطمی
// جمعه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۴۰

احتمال ساخت بازی های انحصاری صرفا برای نینتندو سوییچ پرو

اگرچه هنوز نینتندو به‌صورت رسمی وجود یک نسخه پیشرفته از کنسول سوییچ را تایید نکرده، اما به‌تازگی شایعاتی مطرح شده که کنسول نینتندو سوییچ پرو میزبان چندین بازی انحصاری خواهد بود.

باوجود اینکه نزدیک به چهار سال از عمر آخرین کنسول نینتندو یعنی سوییچ می‌گذرد، اما براساس آمار و ارقام منتشر شده نه‌تنها از میزان محبوبیت و فروش آن کاسته نشده بلکه رقابت را برای کنسو‌ل‌های نسل نهمی نیز سخت کرده است.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا بارها اخبار گوناگونی راجع‌به نسخه قوی‌تر نینتندو سوییچ تحت عنوان کنسول نینتندو سوییچ پرو را خوانده‌اید. دستگاهی که احتمالا قرار است با یک نمایشگر هفت اینچی OLED و پشتیبانی از خروجی 4K در آینده روانه بازار شود

حال در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش شایعات و حرف‌وحدیث‌های جدیدی این‌بار درخصوص بازی‌های احتمالی دردسترس دارندگان این کنسول منتشر شده است. براساس ادعاهای چندین تحلیلگر حوزه صنعت بازی‌های ویدیویی، به‌نظر می‌رسد کنسول نینتندو سوییچ پرو پذیرای بازی‌های انحصاری خواهد بود. به‌گفته یکی از این افراد «چندین بازی انحصاری برای این کنسول وجود دارد مخصوصا از طرف بازی‌سازها و شرکای ترد پارتی. البته ممکن است تعداد آن‌ها زیاد نباشد، اما حداقل یک بازی را به‌طور قطع می‌توان در ذهن داشت.»

اگرچه همچون گذشته تا زمان واکنش رسمی نینتندو نباید با اطمینان از صحت این ادعاها صحبت کرد، اما اگر از کاربران قدیمی کنسول‌های این غول ژاپنی باشید، احتمالا به یاد دارید که برای نسخه‌های پیشرفته دو کنسول DS و 3DS نیز نینتندو تعدادی بازی‌ انحصاری که مهم‌ترین آن شاید Xenoblade Chronicles 3D باشد را منتشر کرد.

حال چنانچه شما هم منتظر معرفی و عرضه نسخه قوی‌تر کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود درمورد آن را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده