// شنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۶

تصاویر احتمالی از گرافیک بازی Starfield در سال ۲۰۱۸

به‌تازگی تصاویری از بازی Starfield به بیرون درز کرده که مربوط‌ به وضعیت بازی در سال ۲۰۱۸ است و محیط داخلی یک ایستگاه فضایی را به تصویر می‌کشد.

از زمانی‌که بازی Starfield در سه سال پیش معرفی شد، تا به امروز اطلاعات و جزئیات رسمی زیادی از آن منتشر نشده است و این موضوع به این معنی است که آن‌هایی که مشتاق کسب اطلاعات از این بازی هستند، فعلا باید به موارد فاش‌شده از آن اکتفا کنند. در مهرماه سال گذشته بود که چند تصویر از استارفیلد فاش شد و حالا چند تصویر دیگر از این بازی فضایی مورد انتظار به بیرون درز پیدا کرده است.

کاربری در توییتر به نام SkullziTV اخیرا چند اسکرین‌شات از Starfield به اشتراک گذاشته است. البته باید درنظر داشت که این تصاویر از روی بیلد بازی در سال ۲۰۱۸ گرفته شده‌اند و جنبه‌های مختلفی از جلوه‌های بصری آن به احتمال زیاد تاکنون بهبود پیدا کرده و کامل‌تر شده است. تقریبا تمام این تصاویر محیط‌های داخلی جایی را که احتمالا یک ایستگاه فضایی باشد، نشان می‌دهند و یکی از آن‌ها نیز نوعی کلاه‌ فضانوردی را به تصویر می‌کشد. همچنین در این اسکرین‌شات‌ها هر دو زاویه‌ی دید اول‌شخص و سوم‌شخص نمایش داده می‌شود. شما می‌توانید این تصاویر را در ادامه مشاهده کنید:

تصاویر فاش‌شده از بیلد سال 2018 بازی Starfield

تصاویر فاش‌شده از بیلد سال 2018 بازی Starfield

تصاویر فاش‌شده از بیلد سال 2018 بازی Starfield

گزارش‌هایی اخیرا منتشر شده که خبر از حضور Starfield در E3 2021 می‌دهد که قرار است تا چندهفته دیگر برگزار شود. به همین خاطر، امکان دارد که در این رویداد سرانجام بتوانیم تصاویری رسمی از گیم‌پلی استارفیلد مشاهده کنیم. علاوه‌بر این، یکی از اینسایدرهای ایکس باکس گزارش کرده که مایکروسافت در تلاش است تا استارفیلد را تا تعطیلات سال نو ۲۰۲۱ منتشر کند. حال باید منتظر ماند و دید که آیا مایکروسافت در رویداد E3 امسال درکنار ارائه اطلاعات و تصاویر تازه از استارفیلد، تاریخ انتشار آن را هم اعلام می‌کند یا برای این مورد باید بیشتر منتظر بمانیم.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی این تصاویر چیست؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده