// یکشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۰۰

شایعه: اولین تصاویر بازی Starfield فاش شده است

طرفداران موفق به پیدا کردن دو تصویر جالب شده‌اند که مطابق شایعات منتشر شده به بازی Starfield، جدیدترین بازی بتسدا تعلق دارند.

بدون شک افرادی که به بازی‌های RPG شرکت بتسدا علاقه دارند، همچنان مشتاق کسب اطلاعات بیشتر راجع به «استارفیلد» هستند. زیرا بازی Starfield قرار است پس از سال‌ها طرفداران بتسدا را با یک مجموعه‌ی جدید آشنا کند. اما درحالی‌که گیمرها همچنان انتظار انتشار اخبار رسمی راجع به بازی فضایی جدید بتسدا را می‌کشند، شخصی ناشناس در انجمن اینترنتی 4chan دو تصویر را منتشر کرد و ادعا می‌کند که این تصاویر به بازی Starfield تعلق دارند؛ تصاویری که در یکی از آن‌ها، بازیکن با زاویه‌ی دید سوم‌شخص مشغول نگاه انداختن به بخشی از یک ایستگاه فضایی است.

در سمت راست و پایینی تصویر می‌توان نوار استقامت و سلامتی شخصیت را مشاهده کرد و همچنین آیکون‌هایی را دید که سلاح‌های گرفته‌شده توسط او را نشان می‌دهند. در گوشه‌ی پایین و سمت چپ تصویر نیز ظاهرا می‌توانیم ببینیم که در لباس فضانوردی شخصیت اصلی، چقدر اکسیژن برای تنفس باقی مانده است. تصویر دوم یک کانسپت‌آرت از یک سفینه‌ی داخل بازی را به نمایش می‌گذارد.

فضانورد در حال نگه کردن به ایستگاه فضایی در بازی استارفیلد بتسدا

سفینه بزرگ با رنگ های مختلف در بازی Starfield بتسدا

فراموش نکنید که ساختن این‌گونه تصاویر به‌صورت تقلبی اصلا کار سختی نیست و فروم 4chan هم بارها و بارها اطلاعاتی را پخش کرده است که درنهایت بدون پایه‌واساس از آب درآمدند. در نتیجه فعلا هیچ اطلاعی نداریم که آیا این تصاویر واقعا بازی Starfield را نمایش می‌دهند یا صرفا حاصل تلاش یک نفر برای جلب توجه است.

شرکت بتسدا قبلا اعلام کرده است که تا پیش از سال ۲۰۲۱ میلادی، هیچ خبر جدیدی راجع به بازی Starfield منتشر نمی‌شود. ولی خوش‌بختانه تاد هاوارد به‌تازگی گفت که بازی مورد بحث، اولین اثر بتسدا با موتور بازی‌سازی جدید استودیو خواهد بود. در نتیجه مخاطبان امیدوار هستند که وقتی تریلر گیم‌پلی رسمی بازی «استارفیلد» در سال ۲۰۲۱ پخش شد، یک جهش گرافیکی واقعی نسبت به بازی‌های قبلی بتسدا را مشاهده کنند.

بازی Starfield در تاریخی نامعلوم عرضه خواهد شد، اما در حال حاضر پلتفرم‌های این بازی رسما تایید نشده و انتظار برای ایکس‌باکس سری ایکس، ایکس‌باکس سری اس و پی سی عرضه شود. اما باتوجه‌به صحبت فیل اسپنسر که خبر از تصمیم‌گیری بازی به بازی برای عرضه‌ی انحصاری یا مولتی‌پلتفرم بازی‌های بعدی بتسدا می‌داد، فعلا نمی‌دانیم که «استارفیلد» برای چه پلتفرم‌هایی منتشر خواهد شد. البته اندکی قبل نویسنده‌ی سایت ویندوز سنترال ادعا کرد که «استارفیلد» در انحصار ایکس‌باکس و کامپیوترهای شخصی می‌ماند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده