نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۷

شایعه: عرضه Starfield در تعطیلات ۲۰۲۱ به‌صورت انحصاری برای ایکس باکس

اخیرا یکی از افشاکنندگان ایکس باکس ادعا کرده است که بازی Starfield، ساخته استودیوی بتسدا، تعطیلات ۲۰۲۱ به‌صورت انحصاری برای کاربران ایکس باکس روانه بازار خواهد شد.

اقدام اخیر مایکروسافت در راستای تصاحب زنمیکس، شرکت مادر بتسدا، آینده آثار این استودیو را در هاله‌ای از ابهام فرو برده است. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید پس از اینکه خبر نهایی این قرارداد رسانه‌ای شد، حرف‌های ضد و نقیضی درخصوص اینکه آیا بازی‌های آینده این استودیو تنها به‌صورت انحصاری برای پلتفرم‌های مایکروسافت عرضه خواهد شد یا خیر به میان آمد.

یکی از پروژه‌های دردست سران بتسدا، بازی نقش آفرینی Starfield است؛ اثر مورد انتظار و بلندپروازانه‌ای که قرار است طی ماه‌‌های آینده در دسترس عموم قرار گیرد. حال در جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی راند ثثوری، یکی از افشاکنندگان مطرح ایکس باکس، در پادکست Xbox Two از برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده برای بازی Starfield پرده‌برداری کرد.

براساس ادعاهای مطرح شده، بازی استارفیلد به‌طور قطع به‌صورت انحصاری برای کنسول ایکس باکس روانه بازار خواهد شد. او همچنین اعلام کرد که مراحل توسعه بازی تقریبا به پایان رسیده و در حال حاضر تیم سازنده مشغول رفع ایرادهای احتمالی آن است. 

«همان‌طور که گفتم، مردم ۱۰۰ درصد اطمینان داشته باشند که بازی Starfield به‌صورت انحصاری روی ایکس باکس عرضه خواهد شد. مایکروسافت اکنون تمام تلاش خود را می‌کند که تا تعطیلات سال ۲۰۲۱ بازی روی قفسه‌های فروشگاه‌ها قرار گیرد.»

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که بازی Halo Infinite نیز دقیقا در چنین مرحله‌ای قرار دارد و عرضه این دو بازی مورد انتظار روی سرویس گیم پس می‌تواند محبوبیت آن را حتی بیش‌ازپیش کند.

حال باید منتظر ماند و دید طی روزها و ماه‌های آینده واکنش بتسدا و ردموندی‌ها در این رابطه چه خواهد بود؟ آیا رفته رفته باید منتظر عدم عرضه بازی‌های این استودیو روی پلتفرم رقیب یعنی پلی استیشن باشیم؟ لطفا شما هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود در این خصوص را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده