نویسنده: مهرداد داودی
// چهار شنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۱۰

احتمال آغاز کمپین تبلیغاتی بازی Starfield توسط مایکروسافت

به نظر می‌رسد مایکروسافت در نظر دارد تا تبلیغات بازی Starfield را به‌زودی آغاز کند.

به‌زودی سه سال از معرفی بازی Starfield توسط بتسدا می‌گذرد و از زمان معرفیِ این بازی تاکنون تقریبا هیچ خبر خاصی از آن به‌دست نرسیده است. در طول زمانی‌که از معرفی بازی گذشته است، بسیاری حدس زدند و امیدوار بودند روند انتشار اخبارِ این بازی علمی تخیلی و نقش آفرینی تغییر کند و اخباری درباره آن به‌دست برسد. همچنین برخی از گزارش‌ها و شایعات از احتمال انتشار Starfield در سال جاری میلادی خبر می‌دادند. 

لوگوی ایکس باکس روی سری ایکس

یکی از اینسایدرهای مایکروسافت با نام کاربری Shpeshal_Ed که پیش از این چندین بار گفته بود به عقیده او بازی Starfield ممکن است امسال عرضه شود، اخیرا در پادکست Xbox Era در این‌باره صحبت‌‌هایی به‌دست داده است. او می‌گوید یکی از دلایلی که به عقیده‌ وی بازی Starfield در سال جاری عرضه می‌شود، این است که مایکروسافت اخیرا برای تبلیغ بازی Starfield در سال ۲۰۲۱ فضای تبلیغاتی خریداری کرده است.

او می‌گوید در حالیکه این اتفاق ممکن است معنی خاصی نداشته باشد اما به عقیده وی تهیه فضای تبلیغاتی برای بازی‌ای که هیچ تاریخ عرضه‌ای ندارد، آن هم درحالی‌که جهان درگیر شیوع یک ویروس است، می‌تواند به این معنا باشد که مایکروسافت مطمئن است بازی مذکور بسیار به عرضه نزدیک است. البته او به این نکته هم اشاره می‌کند که مایکروسافت در سال ۲۰۲۰ برای تبلیغ بازی Halo Infinite نیز فضای تبلیغاتی تهیه کرده بود اما عرضه آن بازی تا سال ۲۰۲۱ به تعویق افتاد، به همین دلیل ممکن است محیا ساختن فضای تبلیغاتی برای Starfield معنای خاصی نداشته باشد.

نباید از یاد برد که اطلاعات مذکور رسمی و تایید شده نیستند. همچنین اخیرا شایعاتی مبنی بر حضور بازی Starfield در رویداد E3 شنیده می‌شود. رویداد E3 2021 ماه آینده برگزار خواهد شد. نمایش این بازی در E3 2021 می‌توانند اتفاقی مهم و تعیین‌کننده در وضعیت اخبار آن باشد. شما کاربران زومجی در این‌باره چه نظری دارید؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده