نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۹

ثبت رکورد بالاترین فروش مجموعه‌ Assassin’s Creed در سال ۲۰۲۰

مجموعه‌ی Assassin’s Creed در بازه ۱۲ ماهه منتهی به ۳۱ مارس ۲۰۲۱ بهترین عملکرد خود در زمینه فروش سالانه را به ثبت رسانده است.

براساس گزارش یوبیسافت، مجموع درآمد سالانه‌ی مجموعه بازی‌های اساسینز کرید در مقایسه با به رکورد قبلی که در سال مالی ۲۰۱۲ – ۲۰۱۳ به ثبت رسیده بود ۵۰ درصد افزایش یافته است. ایو گیلموت، مدیرعامل یوبیسافت در جریان گزارش سال مالی اخیر این شرکت اعلام کرده که « Valhallaعملکرد بسیار خوبی را از خود به جا گذاشته است؛ اما بازی‌های قبلی این مجموعه نیز همچنان به عملکرد خوب خود ادامه داده و نقش مهمی در ثبت رکورد امسال داشته‌اند. به‌ویژه با درنظرگرفتن محتوای منتشر شده برای بازی Assassin’s Creed Odyssey که این نتایج درخشان را به‌دنبال داشته است.»

فردریک دوگت، در ادامه‌ی اظهارات گیلموت در اینباره می‌گوید:

«ما در مجموعه‌ی Assassin’s Creed به یک فرمول و دستورالعمل فوق‌العاده رسیدیم و در همین راستا تصمیم به گسترش برنامه‌های پس از عرضه‌ی این مجموعه گرفتیم تا بازی‌های Assassin’s Creed را به بزرگ‌ترین و قوی‌ترین جایگاهی که تاکنون در این سری دیده شده برسانیم. لذا قصد داریم تا با ایجاد یک تحول بزرگ و تمرکز روی شاخصه‌های RPG در کوتاه مدت به این هدف دست پیدا کنیم. با اینحال برنامه‌های بلند مدت ما پنج سال آینده را نیز در بر می‌گیرد.»

Assassin’s Creed Valhalla

یوبیسافت پیش از این اعلام کرده بود که در ماه فوریه بهترین نتایج سه‌ماهه‌ی خود را در تاریخ عملکرد مالی این شرکت به ثبت رسانده بود. آن‌ها موفق شده‌اند در این دوره ۱.۲ میلیارد دلار فروش خالص داشته باشند. این رقم از فروش ۵۵۱ میلیون دلاری آن‌ها در مدت مشابه سال قبل دو برابر بیشتر است. همچنین در ۹ ماه ابتدایی سال مالی، یوبیسافت نزدیک به ۲ میلیارد دلار فروش خالص را تجربه کرده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۶۰ درصد افزایش نشان می‌دهد. این شرکت ادعا می‌کند که در سال ۲۰۲۰ بالاترین تعداد فروش بازی‌هایی ویدیویی را در میان تمامی ناشران بزرگ صنعت بازی ثبت کرده است. بازی‌هایی مانند Watch Dogs Legions، Assassin’s Creed Valhalla و Immortals Fenyx Rising در دستیابی به این موفقیت نقش مهمی داشتند.

همچنین بیشترین فروش یوبیسافت در ۹ ماه ابتدایی سال مالی و سه ماه سوم آن روی دو کنسول پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 بوده است. پس از این دو کنسول، پلتفرم‌های ایکس باکس و پی سی قرار دارند. نینتندو سوییچ و پلتفرم‌های موبایلی نیز به ترتیب در رتبه‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

در پایان می‌توانید نظرات خود را درصورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده