// جمعه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۲

وعده سازندگان Assassin’s Creed Valhalla برای پشتیبانی بیشتر از این بازی

یوبیسافت اعلام کرد که Assassin’s Creed Valhalla محتویات پس از عرضه‌ی بیشتری نسبت به بازی Assassin’s Creed Odyssey دریافت خواهد کرد.

بازی Assassin's Creed Valhalla که داستان دوران وایکینگ‌ها را روایت می‌کند، بالاخره چندی پیش عرضه شد و توانست نظر مثبت بازیکنان و منتقدان را به خود جلب کند. 

همان‌طور که می‌دانید در چند سال اخیر چندین توسعه‌دهندگان و ناشران بازی نشان داده‌اند که پشتیبانی طولانی مدت و قوی پس از عرضه‌ی بازی‌های تک نفره اتفاق چندان عجیبی نیستند. برای مثال بازی Assassin’s Creed Odyssey یک نمونه از این بازی‌ها محسوب می‌شود. این بازی با گذشت بیش از یک سال از انتشار آن همچنان مأموریت‌های رایگان، حالت Discovery Mode tour، به‌روزرسانی‌های متعدد و البته دو بسته‌ی الحاقی بزرگ دریافت کرد.

یوبیسافت پیش از عرضه‌ی بازی Assassin’s Creed Valhalla در سال گذشته، برنامه‌های خود را برای محتویات پس از عرضه‌ی این بازی نقش آفرینی اکشن اعلام کرده بود. در این برنامه مشخص شد که آن‌ها برنامه‌های مشابهی با محتویات پس از عرضه‌ی بازی Assassin’s Creed Odyssey را برای بازی Assassin’s Creed Valhalla مد نظر دارند. فردریک دوگوت (Frederick Duguet)، مدیر ارشد مالی، در طی برنامه اعلام گزارش درآمد سه‌ماهه‌ی یوبیسافت اعلام کرد که برنامه‌های پس از عرضه‌ی آن‌ها برای پشتیبانی از بازی Assassin’s Creed Valhalla بزرگتر از پیش است.

دوگوت پس از تکرار اینکه فروش زمان عرضه بازی Assassin’s Creed Valhalla توانسته است رکورد جدیدی در این مجموعه برای خود ثبت کند، بیان کرد که یوبیسافت برنامه‌ریزی پشتیبانی پس از عرضه‌ی طولانی‌تر و قوی‌تری را به منظور زنده نگه داشتن این بازی مد نظر دارد. اگرچه منظور او از میزان فروش این بازی در زمان عرضه، از نظر ارزش معنوی و نه تعداد فروش این بازی بود؛ زیرا بازی Assassin’s Creed 3 همچنان تعداد بیشتری نسخه را هنگام عرضه به فروش رسانده است.

دوگوت همچنین اعلام کرد که Valhalla از نظر میزان فروش در میان بازی‌هایی که در تعطیلات گذشته روی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری اس/ایکس عرضه شدند، رتبه‌ی دوم را از آن خود کرده است. می‌توان تصور کرد که بازی Call of Duty: Black Ops Cold War در رتبه‌ی اول قرار داشته باشد.

قرار است دو بسته‌ی الحاقی غیر رایگان برای بازی Assassin’s Creed Valhalla منتشر شود. بسته‌ی الحاقی Wrath of the Druids در بهار پیش رو عرضه خواهد شد و چندی بعد در تابستان نیز بسته‌ی الحاقی The Siege of Paris منتشر خواهد شد. حالت Discovery Tour Mode نیز به‌زودی ارائه می‌شود و همچنین به نظر می‌رسد بازی Assassin’s Creed Valhalla به‌روزرسانی‌های فصلی منظمی را برای افزودن محتویات جدید و ویژگی‌های جدید گیم‌پلی دریافت کند.

بازی Assassin’s Creed Valhalla در حال حاضر برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس و پی سی در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده