نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۷

نویسنده Assassin's Creed Valhalla و تمایل وی به روایت این سری در برزیل

الن مرشیکا، نویسنده ارشد بازی Assassin's Creed Valhalla کشورهای برزیل و جزیره مدیترانه‌ای مالتا را گزینه‌های مورد علاقه خود برای قسمت‌های بعدی این مجموعه معرفی می‌کند.

الن مرشیکا در مصاحبه با خبرگزاری TheGamer درباره ایده‌هایی که برای برای دوره‌های زمانی و حال هوای قسمت‌های بعدی Assassin's Creed در ذهن دارد، اظهاراتی را مطرح کرده است. وی با اشاره به اینکه «احتمالات بسیار زیادی برای این منظور پیش روی توسعه‌دهندگان قرار دارد»، مناطقی از کشور برزیل و جزیره مدیترانه‌ای مالتا را از گزینه‌های مورد علاقه خود معرفی می‌کند. جزیره مدیترانه‌ای مالتا بزرگ‌ترین قسمت از مجمع‌الجزایر مالت است که از قدیمی‌ترین اقامت‌گاه‌های تاریخی انسان‌ به شمار رفته و قدمت آن به ۵۲۰۰ سال قبل از میلاد مسیح برمی‌گردد.

مرشیکا در ادامه‌ی صحبت‌های خود در این خصوص می‌گوید: «به‌عنوان کسی که علاقه بسیار زیادی به وقایع تاریخی دارد، ماجراجویی مبارزانی که در یک جامعه‌ی ناشناخته و دورافتاده به دام افتادند، می‌تواند جذابیت بسیار زیادی برای من داشته باشد.»

البته که بازی‌های Assassin's Creed همواره مقیاس بسیار بزرگی داشته و مرشیکا نیز عقیده دارد که شاید باید دنبال مناطق بزرگتری نسبت به جزیره مالتا باشیم. «اگر بخواهیم دنبال یک مقیاس بزرگتر باشیم، احساس می‌کنم که در منطقه آمریکای جنوبی نیز فرهنگ بسیار غنی، بکر و دست نخورده‌ای وجود دارد که پتانسیل زیادی برای ماجراجویی خواهد داشت.»

بازی های Assassin

«از امپراطوری اینکا گرفته تا مستعمرات اسپانیایی‌ها همگی دوره‌های تاریخی بسیار جذابی برای این سری محسوب می‌شوند. البته در Black Flag یک ارتباط جزئی با این مناطق داشتیم اما منظور من بیشتر منطقه برزیل است.»

جا دارد به این نکته نیز توجه داشته باشیم که اظهارات الن مرشیکا بیشتر جنبه‌ی شخصی داشته و شامل اطلاعات رسمی نمی‌شود. یوبیسافت هنوز هیچ چیزی از بازی بعدی Assassin's Creed را با طرفداران در میان نگذاشته و درحال حاضر هیچ شایعه، خبر یا مطلب خاصی از آن دیده نشده است. Assassin’s Creed Valhalla به‌عنوان جدیدترین قسمت در این سری، در نقد و بررسی زومجی نیز امتیاز خوب ۷.۵ را به خود اختصاص داده است. یوبیسافت در این بازی به دوره جذاب وایکینگ‌ها سری زده تا به‌همه نشان دهد به‌دنبال ارایه یک تجربه جدید و منحصربه‌فرد است. Assassin’s Creed Valhalla هم‌اکنون برای پی سی، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس قابل دریافت است.

شما می‌توانید نظرات خود از مناطق جغرافیایی و دوره‌های تاریخی جذابی که می‌تواند مناسب حال و هوای بازی‌های Assassin's Creed باشند را با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده