نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۰

اسکرین‌شات‌های جدید Far Cry 6 جلوه‌های بصری بازی را به تصویر می‌کشد

یوبیسافت یک سری تصاویر جدید از محیط بازی Far Cry 6 را منتشر کرده که جلوه‌های خیره‌کننده‌ی دنیای زیبای بازی را نشان می‌دهد.

یوبیسافت دیشب و در خلال رویداد ویژه‌ی Ubisoft Forward به معرفی و نمایش تریلر شماری از بازی‌های جدید و بزرگ خود پرداخت که برخی از بزرگ‌ترین پروژه‌های این شرکت نیز در میان آن‌ها به چشم می‌خورد. در بخش‌هایی از این برنامه، نمایش گیم‌پلی بازی Assassin's Creed Valhalla درکنار توضیحات توسعه‌دهندگان از دنیای جدید این بازی و تغییراتی که در سیستم گیم‌پلی بازی اعمال شده را داشتیم. در ادامه از بازی Hyper Scape به‌عنوان ورود یوبیسافت به بازار بازی‌های بتل رویال نیز به‌صورت رسمی رونمایی شد.

اما آخرین و یکی از مهم‌ترین قسمت‌های این برنامه، نمایش تریلر سینمایی Far Cry 6 بود. هرچند چند روز قبل و بعد از انتشار تصاویر خبری مربوط‌به ششمین قسمت از این مجموعه محبوب در فروشگاه پلی‌استیشن، به‌نوعی خبر رونمایی از این بازی نیز فاش شده بود. اما این تریلر اطلاعات و جزئیات به مراتب بیشتری از لوکیشن مرکزی و شخصیت شرور اصلی بازی یعنی جیانکارلو اسپوسیتو (Giancarlo Esposito) را به نمایش می‌گذاشت. بااین‌حال همچنان خبری از تصاویر گیم‌پلی بازی نبود.

خوشبختانه یوبیسافت تصمیم به انتشار چند اسکرین‌شات از جریان بازی گرفته تا بیشتر با فضای حاکم بر گیم‌پلی بازی آشنا شویم. هر چهار تصویری که ازطریق توییتر در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته، خیره کننده و بسیار جذاب به نظر می‌رسند. جلوه‌های گرافیکی محیط بازی فوق‌العاده زیبا و فراتر از چیزهایی است که قبلاً در مجموعه‌ی Far Cry دیده شده است. تصویر اول، نمایی از حرکات مخفیانه‌ی پروتاگونیست بازی از مقابل محلی که ظاهراً به یکی از پاسگاه‌های دشمن تعلق دارد را نشان می‌دهد. سربازان مسلح و تانکی که در اتنهای تصویر قرار گرفته از جمله جزئیاتی هستند که در این تصویر قابل مشاهده است. سلاحی که در دست بازیکن قرار گرفته نیز به خودی خود، توجهات را به سمت خود جلب می‌کند. اینطور به نظر می‌رسد که چند افزونه و تجهیزات ارتقاء دهنده نیز روی آن نصب شده است. حالا دیگر مدتی هست که این ویژگی به یکی از خصوصیت‌های کلیدی این مجموعه تبدیل شده است.

اسلحه مسلسل در دست کاراکتر فارکرای 6

تصویر دوم برخلاف مورد قبل، بیشتر به جنبه‌ی اکشن گیم‌پلی بازی اشاره دارد. در این تصویر شاهد درگیری مسلحانه شدید بازیکن با نیروهای دشمن هستیم. اما سلاحی که در این تصویر دیده می‌شود، ظاهراً یک شعله‌افکن سنگین است که در مقابل آن یکی از نیروهای دشمن در حال سوختن دیده می‌شود. بار دیگر باید به این نکته اشاره کنیم که این تصاویر، از جزئیات بالا و گرافیک خیره‌کننده‌ی بازی حکایت دارند.

نمایی از مبارزات مسلحانه بازیکن در گیم پلی بازی Far Cry 6

تصویر بعدی ظاهراً به یکی از گزینه‌های جدیدی که به گیم‌پلی بازی اضافه شده اشاره دارد. در این عکس، شخصیت بازی را در حالی مشاهده می‌کنیم که یک سلاح ظاهراً دست‌ساز و شخصی‌سازی شده در دست او قرار دارد. اینطور به نظر می‌رسد که ساخت تجهیزات ویژه همچنان یکی از قسمت‌های اصلی بازی را تشکیل می‌دهد. ضمن اینکه یک اسب نیز در این اسکرین‌شات حضور دارد که احتمالاً بازیکنان قادر به استفاده از آن خواهند بود. در پس‌‍زمینه تصویر نیز یک هواپیما درحالی که دود قرمز رنگی را در هوا پخش می‌کند قابل مشاهده است.سلاح های دست ساز در بازی فارکرای 6

اما تصویر آخر دو شخصیت را در خود جا می‌دهد. کاراکتری که در سمت چپ تصویر قرار گرفته، به‌نوعی اولین نمای واضح از پروتاگونیست داستان بازی، دنی روخاس (Dani Rojas) است. شخص دیگر نیز سگ همراه و دوست‌داشتنی بازی یعنی Chorizo را در دست گرفته است. در کل به نظر می‌رسد که Far Cry 6 نیز همان حلقه‌ی اعتیادآور و درگیرکننده‌ای که این مجموعه همواره به بازیکن ارائه کرده را با خود به همراه دارد. درحالی‌که سطح گرافیک بازی به وضوح پیشرفت کرده و مکانیزم‌ها و داستان جدیدی با آن همراه شده است.

اسکرین شات های جدید بازی Far Cry 6

Far Cry 6 هجدهم فوریه ۲۰۲۱ (مصادف با ۳۰ بهمن ۹۹) برای پلتفرم‌های پی‌ سی، پلی‌ استیشن 4، پلی‌ استیشن 5، گوگل استیدیا، ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس سری ایکس منتشر خواهد شد.


منبع gamerant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده