// پنجشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۴۶

بازی Far Cry 6 احتمالا در خرداد سال بعد منتشر می‌شود

طبق تاریخ عرضه‌ی نمایش ‌داده ‌شده در فروشگاه آنلاین مایکروسافت، انتشار بازی مورد انتظار Far Cry 6  احتمالا برای ۵ خرداد ۱۴۰۰ تعیین شده است.

پس از اینکه یوبیسافت چندوقت پیش در گزارش مالی خود اعلام کرده بود که عرضه‌ی دو بازی مهم آن‌ها، یعنی Far Cry 6 و Rainbow Six Quarantine به تاریخ نامعلومی در سال ۲۰۲۱ موکول شده است، حال طبق تازه‌ترین اخبار دنیای بازی، تاریخ انتشار احتمالی بازی Far Cry 6 در فروشگاه آنلاین مایکروسافت فاش شده که روز عرضه‌ی این بازی مورد انتظار را برای ۲۵ می ۲۰۲۱ (۵ خرداد ۱۴۰۰) اعلام کرده است که نشان می‌دهد انتشار بازی با حدود دو ماه تأخیر مواجه خواهد شد.

می‌توان گفت این تاریخ جدید در همان بازه‌ی زمانی حدودی قرار می‌گیرد که یوبیسافت بعد از اعلام تأخیر در عرضه‌ی فار کرای 6، به‌عنوان تاریخ حدودی انتشار اشاره کرده بود. اگر این روز به‌عنوان تاریخ انتشار رسمی بازی از طرف یوبیسافت تایید شود، می‌توانیم با خیال راحت بگوییم که فار کرای 6 فقط دو ماه تأخیر خورده است؛ مخصوصا باتوجه‌به شرایط حال‌ حاضر استودیوی‌های بازی‌سازی و دست‌و‌پنجه نرم کردن آن‌ها با مشکلات ناشی از همه‌گیری کرونا، این مدت تأخیر خیلی طولانی محسوب نمی‌شود.

تاریخ انتشار احتمالی Far Cry 6 در فروشگاه آنلاین مایکروسافت

داستان بازی Far Cry 6 که برای اولین‌بار در رویداد Ubisoft Forward به‌طور رسمی معرفی شد، درباره‌ی شورشی خونین علیه حاکم ظالم کشوری استوایی و گرم‌سیر است. ایفای نقش آنتاگونیست بازی برعهده‌ی جیانکارلو اسپوزیتو است و با اینکه داستان آن کم‌ و بیش به قسمت‌های قبلی مجموعه‌ی فار کرای شباهت دارد، به‌نظر می‌رسد در قسمت ششم با داستانی تاریک‌تر و جدی‌تر سروکار داریم که از قضا پیوندهایی داستانی با یکی از محبوب‌ترین قسمت‌های این مجموعه، یعنی Far Cry 3 دارد.

به‌جز چند تصویر، هنوز ویدیویی از گیم‌پلی بازی فار کرای 6 ندیده‌ایم. همچنین حساب رسمی توییتر بازی با انتشار یک پست ضد و نقیض درباره‌ی شخصیت دیگو (نوجوان حاضر در تریلرها) در قسمت ششم گفتند که او همان شخصیت واس از فارکرای 3 است و همین توییت باعث شد که بازار شایعات مختلف درباره‌ی این موضوع بین طرفداران داغ‌تر شود. همین توییت خود می‌تواند به این معنی باشد که قرار است در آینده نزدیک جزئیات جدیدی از داستان و گیم‌پلی این بازی بشنویم. مراسم گیم آواردز ۲۰۲۰ در اوایل ماه دسامبر (آذر) برگزار می‌شود و نمایش تریلر جدیدی از فار کرای بعدی در این مراسم خیلی دور از انتظار نیست.

Far Cry 6 قرار است برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و پی سی عرضه شود. این بازی از آپگرید رایگان از کنسول‌های نسل قبل به کنسول‌های نسل جدید پشتیبانی می‌کند. به همین خاطر، اگر برنامه دارید که بازی را ابتدا روی کنسول‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 خود خریداری کنید، درباره‌ی پرداخت هزینه‌ی اضافی برای نسخه‌ی نسل نهمی آن نگران نباشید.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده