// دوشنبه, ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۲۲

احتمال نمایش گیم پلی بازی Far Cry 6 در آینده ای نزدیک

تد تیمینز در توییتر خود اعلام کرد که به‌زودی اطلاعات بیشتری درباره‌ی بازی Far Cry 6 منتشر خواهد شد.

اگر اخبار را دنبال کرده باشید می‌دانید که بازی Far Cry 6 در تیر ماه سال گذشته با انتشار تریلری معرفی شد. این بازی ابتدا برای عرضه در تاریخ ۳۰ بهمن (۱۸ فوریه) سال ۱۳۹۹ برنامه‌ریزی شده بود اما مدتی قبل انتشار این بازی تا سال مالی ۲۰۲۲ به تأخیر افتاد و طرفداران باید در بازه‌ی زمانی آوریل تا سپتامبر سال ۲۰۲۱ منتظر راه‌یابی آن به قفسه‌ی فروشگاه‌ها باشند. 

یوبیسافت قصد دارد چندین بازی بزرگ مانند Rainbow Six Quarantine و Far Cry 6 را در سال ۲۰۲۱ منتشر کند. همان‌طور که می‌دانید به‌تازگی لیک‌های متعددی از بازی Rainbow Six Quarantine منتشر شده است اما هیچ خبری تا به الان در مورد بازی Far Cry 6 به غیر از اخطارهای مربوط‌به ایمیل‌های جعلی که به بازیکنان دسترسی زودهنگام می‌دهد، منتشر نشده است.

به نظر می‌رسد بنابر گفته‌های تد تیمینز (Ted Timmins)، مدیر طراحی بازی Far Cry 6، به‌زودی اطلاعات جدیدی درباره‌ی این بازی منتشر خواهد شد. تیمینز در پاسخ به یک کاربر در توییتر گفت:« فقط کمی بیشتر صبر کنید و تیم سازنده محتویات هیجان انگیزی را برای نمایش دارد.» اگرچه لیستی منتشر شده از فروشگاه مایکروسافت خبر از انتشار بازی در تاریخ ۵ خرداد می‌دهد، اما جزئیات یا به‌روزرسانی بیشتری درباره‌ی بازی Far Cry 6 ارائه نشده است.

بازی Far Cry 6 برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، کامپیوتر و استیدیا در دست ساخت است. این بازی جهان باز به‌صورت 4K و با نرخ فریم ۶۰ فریم بر ثانیه روی کنسول‌های نسل نهم نیز اجرا خواهد شد. به نظر می‌آید که ما باید منتظر به‌روزرسانی‌های بیشتر باشیم.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده