// پنجشنبه, ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۴۶

فروش فوق‌ العاده Monster Hunter Rise در سه روز اول انتشار در ژاپن

Monster Hunter Rise تنها در سه روز اول پس از عرضه به رقم فروش فوق‌العاده‌ای در ژاپن دست پیدا کرده که با میزان فروش Monster Hunter World در مدت زمان مشابه برابری می‌کند.

کپکام قبلا گفته بود آن‌ها انتظار دارند که میزان فروش کلی بازی Monster Hunter Rise به پای Monster Hunter World برسد. حال اگر بخواهیم آمار فروش مانستر هانتر رایز در روزهای اول پس از عرضه را ملاکی برای موفقیت آن درنظر بگیریم، به‌نظر می‌رسد که پیش‌بینی کپکام به احتمال زیاد درست از آب درمی‌آید و میزان فروش کلی این بازی بسیار خوب خواهد بود. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، خبر دارید که مانستر هانتر رایز در صدر جدول بازی‌های پرفروش بریتانیا در هفته‌ی منتهی به هفت فروردین قرار گرفته است.

حالا طبق گزارش فامیتسو، این بازی در صدر جدول فروش هفتگی نرم‌افزارهای فیزیکی در ژاپن نیز قرار گرفته است. Monster Hunter Rise در سه روز اول عرضه‌اش در ژاپن توانسته بیش از ۱.۳ میلیون نسخه بفروشد که با فروش ۱.۳۳ میلیون نسخه‌ای Monster Hunter World در مدت زمان مشابه تقریبا برابری می‌کند.

علاوه‌براین، در بخش فروش سخت‌افزار‌های گیم در هفته‌ی گذشته نیز کنسول نینتندو سوییچ کماکان پیشتاز است. فروش سوییچ به‌لطف انتشار مانستر هانتر رایز در هفته‌ی گذشته افزایش قابل‌توجه‌ای در ژاپن پیدا کرده است؛ به‌طوری که در دو هفته‌ی قبل ۸۹ هزار دستگاه نینتندو سوییچ فروش رفته بود، درحالی‌که در هفته‌ی قبل این رقم به ۲۶۷ هزار دستگاه رسید. پلی استیشن 5 نیز در هفته‌ای که گذشت، موفق شد ۶۲ هزار واحد در ژاپن بفروشد که از فروش ۳۴ هزار واحدی دو هفته‌ی قبل بسیار بیشتر است.

 نظر شما کاربران زومجی درخصوص میزان فروش بازی Monster Hunter Rise چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده