// سه شنبه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۳

جدول فروش هفتگی انگلستان: شروع پر قدرت Monster Hunter Rise

در جریان هفته منتهی به هفت فروردین ماه و جدول فروش هفتگی بریتانیا، بازی Monster Hunter Rise صدر جدول را از آن خود کرده است.

در دو هفته گذشته، رقابت برای صدرنشینی بین دو بازی Animal Crossing: New Horizons و Spider-Man: Miles Morales بود، اما در هفته منتهی به هفتم فروردین ماه، شرایط متفاوت است و شاهد حضور پرقدرت انحصاری‌های نینتندو سوییچ در جدول فروش هفتگی انگلستان هستیم.

در هفته منتهی به هفتم فروردین ماه، بازی Monster Hunter Rise در هفته اول انتشار خود صدرجدول را از آن خود کرده و بازی Super Mario 3D All-Stars هم در رتبه دوم قرار گرفته است. در ادامه، بازی Animal Crossing: New Horizons درکنار Super Mario 3D World + Bowser's Fury و Minecraft Dungeon، جایگاه سوم، چهارم و پنجم را به خود اختصاص داده‌اند.

در نیمه دوم جدول هم نسخه نینتندو سوییچ Minecraft رتبه ششم را به خود  اختصاص داده است. این در حالی است که بازی‌های Mario Kart 8 Deluxe و FIFA 21 هم در رتبه هفتم و هشتم قرار گرفته‌اند. بازی‌های Luigi's Mansion 3 و Super Mario Odyssey هم جایگاه نهم و دهم را کسب کرده‌اند. در ادامه می‌توانید ۱۰ بازی برتر جدول فروش هفتگی بریتانیا را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

جدول فروش بریتانیا

رتبه فعلی

رتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱-Monster Hunter Riseهفته اول انتشار
۲۹Super Mario 3D All-Stars-
۳۱Animal Crossing: New Horizons-
۴۲Super Mario 3D World + Bowser's Fury-
۵۱۰Minecraft Dungeon-
۶۸نسخه نینتندو سوییچ Minecraft-
۷۴Mario Kart 8 Deluxe-
۸۱۳FIFA 21بازگشت دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش
۹۱۶Luigi's Mansion 3بازگشت دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش
۱۰۱۹Super Mario Odysseyبازگشت دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش


منبع Gamesindustry
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده