// چهار شنبه, ۴ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۳۲

واکنش منتقدین به بازی Monster Hunter Rise

به‌تازگی میانگین نمرات بازی Monster Hunter Rise منتشر شده و خبر از یک بازی سرگرم کننده و جذاب برای کاربران نینتندو سوییچ می‌دهد.

بازی Monster Hunter: World در زمان عرضه توانست تجربه‌ی بسیار خوبی را ارئه دهد و یک قدم رو به جلو در مجموعه مانستر هانتر به حساب می‌آمد. این در حالی است که پس از معرفی بازی Monster Hunter Rise، کاربران نسخه ورلد با دیدن نمایش‌های بازی شاهد المان‌ها و ویژگی‌های آشنایی بودند. 

این در حالی است که Monster Hunter Rise ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را هم دارد. برای مثال، بازیکنان می‌توانند روی دیوار و صخره‌های بازی حرکت کنند یا اینکه به‌واسطه‌ی مهارت Wirebugs می‌توانید کارهایی مثل دوبار پرش را انجام دهید. وجود این المان‌ها سبب شده تا کاربر بتواند گیم‌پلی متنوع و سرعتی‌تری را تجربه کند. البته همچنان المان‌های نام‌ آشنای این مجموعه مثل استفاده از معجون‌های مختلف و سایر موارد هم در نسخه رایز قرار دارند.

دیروز بعد از ظهر واکنش منتقدین به بازی انحصاری Monster Hunter Rise منتشر شد و شاهد عملکرد بسیار خوب این بازی هستیم. در ادامه نگاهی به دیدگاه‌های بعضی از منتقدین بازی مانستر هانتر رایز خواهیم انداخت و می‌توانید نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید. 

Monster Hunter Rise

  • سازنده: کپکام
  • ناشر: کپکام
  • پلتفرم: نینتندو سوییچ
  • سبک: اکشن نقش آفرینی

شکار هیولا در Monster Hunter Rise

هابی کنسولز: ۹۵ از ۱۰۰

Monster Hunter Rise یک قدم رو به جلو است. از نظر کمبود محتویاتی مثل هیولاها، کپکام وعده‌هایی در خصوص اضافه شدن هیولاهای جدید داده است و می‌توان مثبت فکر کرد. تمامی ویژگی‌های جدیدی سبب شده تا گیم‌پلی مانستر هانتر رایز حسابی سرگرم کننده باشد. تنها باشید یا با سایرین بازی کنید، حرفه‌ای یا تازه‌کار باشید، اصلا مهم نیست، زیرا رایز به روش‌های مختلفی شما را سرگرم می‌کند. 

دیستراکتوید: ۹۰ از ۱۰۰

همانند اکثر بازی‌های مجموعه مانستر هانتر، کم کم با ساختار و گیم‌پلی رایز سازگار شدم تا زمانی‌که توانستم این امتیاز را به آن بدهم. 

وی‌جی ۲۴۷: نمره ۸۰ از ۱۰۰

درنهایت، Monster Hunter Rise یک تجربه روان و یک نسخه مجزا در مجموعه است که زیر ذره‌بین نسخه‌های جدیدی از مجموعه بود که روی پلتفرم‌های قوی‌تر عرضه شده بودند. بااین‌حال المان‌ها و ساختاری را ارائه می‌دهد که درخور مجموعه مانستر هانتر است، اما از نظر داستان پکیج کوچک‌تری نسبت‌به نسخه‌های ذکر شده است. وجود المان‌های جدید گیم‌پلی، انعطاف پذیری بسیار بالا نسبت‌به قبل در گشت‌و‌گذار، مسیریابی و جمع‌آوری منابع مختلف، سبب شده تا بازیکنان احساس راحتی بیشتری داشته باشند و ازطرفی گرایند در بازی کمتر از قبل شود. 

آی‌جی‌ان: ۸۰ از ۱۰۰:

Monster Hunter Rise ترکیب بسیار خوبی را میان المان‌های مانسترهای کلاسیک با نسخه ورلد به‌وجود آورده که با المان‌های مختص‌به همین نسخه همراه شده است. همه‌ی آن‌ها طراحی خارق‌العاده‌ای ندارند، اما سرگرم کننده ظاهر می‌شوند و نوع معرفی ویژگی Wirebugs و تاثیری که در سرعت عمل شما در مبارزات دارند، عالی است و نمی‌خواستم که از آن‌ها استفاده‌ای نداشته باشم. کپکام اعلام کرده که محتویات پس از عرضه به این زودی‌ها عرضه نمی‌شود، اما مانستر هانتر رایز همچنان یک قدم رو به جلو و هیجان‌انگیز در مجموعه است که توسط نسخه World، به‌نمایش گذاشته شده بود.

گیمزرادار: ۸۰ از ۱۰۰:

Monster Hunter Rise یک ماجراجویی بزرگ است که ابزارهای جدیدی مثل Wirebug و راه رفتن روی دیوار را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. همچنین گیم‌پلی بازی یک مرز قابل قبول میان المان‌های آرکید و المان‌های سرعتی را به‌وجود آورده است. Rampage یکی دیگر از محتویات جدید و تر و تمیز بازی است، البته اگر به‌دفعات متعدد از آن استفاده نکنین، اما با این تفاسیر وابستگی بیش از حد تمام کردن داستان رایز به بخش آنلاین بازی، کمی گیج کننده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده