// شنبه, ۷ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۷

مبارزه با هیولاهای غول پیکر در تریلر روز عرضه Monster Hunter Rise

در راستای عرضه جهانی بازی Monster Hunter Rise، تریلر روز عرضه بازی هم توسط کپکام منتشر شد.

چند روز پیش بازی Monster Hunter Rise به‌صورت انحصاری در دسترس کاربران نینتندو سوییچ قرار گرفت تا علاقه‌مندان بتوانند به شکار هیولاهای دوست داشتنی جهان مانستر هانتر بپردازند. میانگین نمرات و واکنش منتقدان خبر از یک مانستر هانتر جذاب و سرگرم کننده را می‌دهد که توانسته است یک قدم رو به جلو برای مجموعه Monster Hunter باشد. 

حال شرکت کپکام (Capcom)، سازنده و ناشر سری مانستر هانتر، به‌مناسبت عرضه Monster Hunter Rise،‌ تریلر روز عرضه آن را منتشر کرده است. در جریان تریلر روز عرضه بازی شاهد گیم‌پلی و ویژگی‌های نسخه رایز هستیم. بازیکنان می‌توانند در شرایط خاص سوار هیولاها شده و از آن‌ها به‌عنوان یک Mount و برای آسیب رساندن به سایر هیولاهای داخل محیط استفاده کنند.

همچنین بازیکنان به ویژگی‌ای به نام Wirebug دسترسی دارند. وایرباگ درواقع یک حشره است که به کمک آن می‌توانید حرکات مختلفی را در سطح محیط انجام داده و از آن به عنوان یک مزیت در نبردها استفاده کنید. دراین‌میان بد نیست اشاره‌ای هم به سکانس‌های داستانی تریلر و همچنین استفاده از سلاح‌های مختلف و ترکیب ضربات آن‌ها داشته باشم. در ادامه می‌توانید تریلر روز عرضه مانستر هانتر رایز، انحصاری جدید نینتندو سوییچ، را در زومجی تماشا کرده و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده