// پنجشنبه, ۵ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۷

احتمال عرضه محتوای مرتبط با تایتان‌ فال برای بازی Apex Legends

فردی با داده‌کاوی در جدیدترین آپدیت Apex Legends متوجه وجود محتوایی مرتبط با مجموعه‌ی Titanfall درآن شده است. او از کشف خود ویدیویی نیز منتشر کرده است.

عرضه‌ی Apex Legends به موفقیت بزرگی برای EA و استودیوی ریسپاون تبدیل شده است. در راستای همین موفقیت، سازندگان تصمیم گرفتند که دو سال پس از انتشار بازی آن را اخیرا برای نینتندو سوییچ نیز عرضه کنند. شاید بعضی از بازیکنان خبر نداشته باشند که اپیکس لجندز درواقع با اولین مجموعه‌ی بازی استودیوی ریسپاون یعنی Titanfall مرتبط است. تایتان‌فال در مقایسه با اپیکس لجندز یک بازی شوتر اول‌شخص سنتی‌تر از نظر مکانیک‌های گیم‌پلی است که بر مبارزه‌ی بازیکنان با استفاده از ربات‌های غول‌پیکر تاکید زیادی دارد.

البته Apex Legends را نمی‌توان دنباله یا اسپین‌آف مجموعه‌ی تایتال‌فال دانست. بااین‌حال، وقایع داستانی هر دو بازی در جهانی مشابه می‌افتند و ارجاعات کوچک زیادی از تایتال‌فال در اپیکس لجندز وجود دارد که پیدا کردن آن‌ها می‌تواند برای طرفداران هر دو بازی جالب باشد. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد که قرار است شاهد عرضه‌ی محتوایی کاملا مرتبط با تایتان‌فال در بازی Apex Legends باشیم.

فردی که در توییتر با نام کاربری Biast12 شناخته می‌شود، با داده‌کاوی در فایل‌های جدیدترین آپدیت Apex Legends متوجه موارد جالبی شده است. در این فایل‌ها به ربات‌های بازی تایتال‌فال که با نام تایتان شناخته می‌شوند و حضور یکی از کاراکترهای این بازی به نام Blisk اشاره شده است. به‌نظر می‌رسد که بلیسک قابلیتی در اپیکس لجندز دارد که به او اجازه می‌دهد یک تایتان را فرابخواند. شما می‌توانید ویدیویی را که Biast12 در این خصوص منتشر کرده، در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

این کاربر همچنین تصویری از قابلیت‌های کاراکتر Blisk در Apex Legends در صفحه‌ی توییتر خود منتشر کرده که می‌توانید در زیر مشاهده کنید. برای بزرگ‌نمایی تصویر اینجا کلیک کنید.

عکس فاش‌شده از قابلیت‌های کاراکتر Blisk در Apex Legends

البته مانند همیشه نمی‌توان از صحت یا عدم صحت این خبر به‌صورت کامل مطمئن بود، ولی باتوجه‌به انتشار ویدیو و تصویر از محتوای مرتبط با تایتان‌فال، احتمال زیادی وجود دارد که چنین محتوایی در آینده برای Apex Legends منتشر شود.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را درصورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده