// چهار شنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۴

عرضه Apex Legends برای نینتندو سوییچ در اسفند ماه

طبق توییت کارگردان Apex Legends، این بازی در تاریخ ۱۹ اسفند ماه برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

در تابستان سال گذشته بود که اعلام شد بازی Apex Legends در پاییز ۲۰۲۰ برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود، اما متاسفانه تأخیر خورد و عرضه آن به اوایل ۲۰۲۱ موکول شد. این در حالی است که به‌تازگی تاریخ انتشار نهایی ایپکس لجندز برای نینتندو سوییچ اعلام شده است.

استودیو ریسپاون اینترتینمنت (Respawn Entertainment) و شرکت نینتندو اعلام کرده‌اند که بازی Apex Legends در تاریخ ۱۹ اسفند ماه (۹ مارس) برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. همچنین کاربران از همان روز عرضه می‌توانند از ویژگی کراس پلی استفاده کنند. بااین‌حال، دیروز فصل هشتم آغاز شده است و عرضه نسخه نینتندو سوییچ بازی، باعث می‌شود تا کاربران از ارتقای سطح به موقع بتل پس خود عقب بمانند.

ازاین‌رو مشخص شده که کاربران نینتندو سوییچ ۳۰ سطح رایگان را برای بتل پس فصل هشتم Apex Legends دریافت خواهند کرد. ازاین‌رو آیتم‌های تزئینی متفاوتی را در همان روز عرضه به‌دست می‌آورند. درادامه، برای دو هفته (دو هفته ابتدایی عرضه بازی روی نینتندو سوییچ) به XP دوبرابر درسترسی خواهند داشت. 

در انتهای ریسپاون اینترتینمنت اعلام کرده که آن‌ها درحال کار روی آپدیت نسل نهمی بازی Apex Legends برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | اس هستند. متاسفانه هنوز تاریخ انتشار یا بازه زمانی برای آن درنظر گرفته نشده است. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده