نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۵

نحوه عملکرد و اجرای بازی Apex Legends روی نینتندو سوییچ

بالاخره علاقه‌مندان به بازی Apex Legends از امروز می‌توانند آن را روی کنسول نینتندو سوییچ خود نیز تجربه کنند. از همین‌رو ساعاتی پیش جزییات نحوه اجرای بازی روی این دستگاه منتشر شد.

در روزگاری که بتل رویال به یکی از پرطرفدارترین سبک‌های بازی‌‌های ویدیویی بدل شده، دو استودیوی ریسپاون اینترتینمنت و الکترونیک آرتز سال ۲۰۱۹ همکاری جدید خود به‌نام Apex Legends را برای کنسول‌های نسل هشتم و پی سی روانه بازار کردند. اثری که به‌ سرعت به درجه‌ای از محبوبیت میان گیمرها رسید که راه خود را در مسابقات رسمی و معتبر بازی‌های الکترونیکی نیز باز کرد.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که چندی پیش به‌صورت رسمی اعلام شد که بازی Apex Legends قرار است راهی یک پلتفرم جدید یعنی نینتندو سوییچ شود. حال پس از اینکه بالاخره کاربران این کنسول هیبریدی به روز موعود خود رسیده و از ساعات آینده می‌توانند این بازی را تجربه کنند، به‌‌تازگی رزولوشن و نرخ فریم بازی روی این دستگاه اعلام شد.

براساس اطلاعات منتشر شده توسط اندی باگس، مدیر فنی و مسئول پورت کردن بازی روی سوییچ، بازی Apex Legends در حالت اتصال به داک و تلویزیون با رزولوشن ۷۲۰p و در حالت استفاده به‌صورت دستی با رزولوشن ۵۷۶p اجرا خواهد شد. البته باید توجه داشته باشید که نرخ فریم بازی در هر دو حالت روی ۳۰ فریم برثانیه ثابت شده است. 

حال باید منتظر ماند و دید تیم سازنده آیا توانسته موفقیت ساخته خود روی پلتفرم جدید را نیز تکرار کند یا خیر؟ چنانچه شما هم از طرفدران بازی Apex Legends هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود درخصوص عملکرد بازی روی نینتندو سوییچ را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده