// چهار شنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۵

جذب نیرو توسط استودیو سازنده Tomb Raider برای یک بازی جدید و بزرگ

استودیوی کریستال داینامیکس، سازنده‌ی سه‌گانه‌ی معاصر Tomb Raider و بازی Marvel's Avengers برای یک بازی AAA جدید نیرو استخدام می‌کند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیوی Crystal Dynamics، سازنده‌ی مجموعه‌ی ریبوت‌شده‌ی Tomb Raider و بازی Marvel’s Avengers برای پروژه‌ی ساخت یک بازی AAA نیرو استخدام می‌کند. وب‌سایت گیمزرادار می‌گوید که این استودیو به‌تازگی کار روی یک بازی جدید و بزرگ را شروع کرده است.

در توضیحات استخدامی برای سمت طراح دوربین گیم‌پلی می‌خوانیم: «همین حالا به ما بپیوندید تا بتوانید در مراحل ابتدایی یک بازی AAA جدید که در حال حاضر در استودیوی Redwood City ما در حال ساخت است، نقش داشته باشید.»

مشخص نیست که این آگهی استخدامی چه زمانی منتشر شده است. همچنین هیچ جزئیات خاصی از نام یا سبک بازی در این آگهی به چشم نمی‌خود و برای مثال نمی‌دانیم که آیا این بازی جدید قرار است دنباله‌ی یکی از آی‌پی‌های حال حاضر کریستال داینامیکس باشد یا یک اثر به‌کلی تازه. سمتی که بالا به آن اشاره شد تنها یکی از حوزه‌هایی است که کریستال داینامیکس قصد دارد برای آن‌ها نیرو استخدام کند. برای مثال، آن‌ها برای سمت‌های مختلفی در بخش‌های انیمیشن‌سازی، آی‌تی، تولید، منهدسی و هنر آگهی منتشر کرده‌اند.

استودیوی کریستال داینامیکس به ساخت بازی‌های AAA عادت دارد و خیلی عجیب نیست که در مقطعی نیاز به جذب نیروی جدید برای پروژه‌های خود داشته باشد. بازی اول سه‌گانه‌ی ریبوت‌شده‌ی توم ریدر در سال ۲۰۱۳ منتشر شد و آخرین آن هم که Shadow of the Tomb Raider نام داشت در سال ۲۰۱۸ منتشر شد و احتمال زیادی وجود دارد که آن‌ها قصد داشته باشند نسخه‌ی دیگری از توم ریدر بسازند، چراکه چندوقت پیش گفته بودند ایده‌ی جالبی برای ادامه‌ی داستان لارا کرافت در سر دارند.

اخیرا نیز خبر رسید که کریستال داینامیکس قرار است در سال ۲۰۲۱ به‌مناسبت سالگرد ۲۵ سالگی مجموعه‌ی توم ریدر اخبار مهمی را اعلام کند. علاوه‌بر بازی‌های این مجموعه‌ی معروف و قدیمی، سریال Tomb Raider نیز توسط میشا گرین، خالق سریال Lovecraft Country در دست ساخت است و آلیشا ویکندر هم قرار است دوباره در نقش لارا کرافت به این سریال برگردد.

آپدیت نسخه‌ی نسل نهمی بازی Marvel’s Avengers فردا ۱۸ مارس (۲۸ اسفند) برای ایکس باک سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 5 منتشر می‌شود. همزمان با این آپدیت، بسته‌ی الحاقی Hawkeye نیز برای این بازی روی تمام پلتفرم‌ها عرضه خواهد شد. علاوه‌براین، اسکوئر انیکس فردا قرار است رویدادی دیجیتالی برگزار کند که در آن از بازی‌های جدید رونمایی و درباره‌ی جدیدترین نسخه از Life is Strange اطلاعاتی ارائه می‌شود.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران درمیان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده