نویسنده: سیدرضا نصری
// شنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۳۰

اولین تصویر از شخصیت بازی جدید Life is Strange

اخیرا اولین تصویر از شخصیت بازی جدید Life is Strange منتشر شده و قرار است رونمایی کامل از این بازی در رویداد اسکوئر انیکس انجام شود.

طبق اعلام استودیو اسکوئر انیکس نسخه‌ی بعدی بازی Life is Strange در تاریخ ۱۸ مارس (۲۸ اسفند) در یک رویداد اینترنتی معرفی خواهد شد. در این بین، در صفحات استیم مربوط‌به بازی‌های Life is Strange: Before the Storm ،Life is Strange 1 و Life is Strange 2 تصویری منتشر شده است که علاوه‌بر اعلام تاریخ برگزاری رویداد اینترنتی، نمایی از شخصیت اصلی نسخه‌ی بعدی بازی منتشر شد. طبق اطلاعات موجود، در این نسخه احتمالا قرار است علاوه‌بر کاراکتر‌ها و داستانی جدید، شاهد قدرت ماورایی متفاوتی نیز از کاراتر اصلی باشیم.

تاریخ انتشار و کاراکتر اصلی نسخه‌ی بعدی بازی Life is Strange

اولین نسخه از بازی Life is Strange که در ۲۰۱۵ منتشر شد، ما را با شخصیت مکس کالفیلد همراه می‌کرد که دارای قدرتی ماورایی بود و توانایی چرخش زمان را داشت. از آن زمان Square Enix پیش در آمد نسخه‌ی اول را با نام Life is Strange: Before the Storm و دنباله‌ی آن یعنی Life is Strange 2 را منتشر کرده است. البته باید گفت که شایعات مربوط‌به نسخه‌ی جدید بازی از ژانویه امسال آغاز شده بود. در گزارش امیلی راجرز (اینسایدر صنعت بازی‌های ویدیویی) که خبر از قطع همکاری استودیوی Dontnod با شرکت Square Enix داده بود، بیان شده است که استودیوی Deck Nine سازنده‌ی نسخه‌ی Before the Storm، ساخت بازی بعدی Life is Strange را برعهده خواهد داشت.

حال طبق شایعات منتشر شده، احتمالا نام بازی بعدی Life is Strange: True Colors است و بازیکن باید هدایت پروتاگونیستی به نام الکس (Alex) را به عهده بگیرد. در ادامه گفته شده که الکس قادر به خواندن ذهن افراد مختلفی است که در همین راستا احساسات خود را به واسطه‌ی رنگ‌ها بروز می‌دهد. همچنین ظاهرا در این نسخه بیش‌ازپیش روی موسیقی تمرکز شده است و بازیکنان در این زمینه، تجربه‌ی با کیفیت‌تری نسبت به گذشته خواهند داشت. در هر حال فعلا نمی‌توان به شایعه‌ی منتشر شده استناد کرد و باید تا رویداد روز پنج‌شنبه صبر کنیم تا از میزان صحت اطلاعات فاش شده و جزئیات عنوان بعدی Life is Strange مطلع شویم.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی شایعات منتشر شده چیست؟ در ادامه می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگر کاربران در میان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده